גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

מצבי חירום בהליכי גירושין

טיבם של מצבי החירום בגירושין

חיוני עבורך להבין כיצד לזהות מצבי חירום בגירושין, המתרחשים לפני ובמהלך הליכי גירושין, ובעיקר, איך ניתן להתמודד עימם בהצלחה, ואף למנף אותם לטובתך. מצב חירום בהליך גירושין דורש תגובה מיידית, עניינית ורצינית, על מנת שבסופו של יום הפעולות שיינקטו ישרתו אותך בהמשך הליכי הגירושין. דרך המלך להתמודד עם מצבי החירום בגירושין היא להתייעץ עם עורך דין גירושין מנוסה בזמן אמת וליישם את עצותיו בלוח הזמנים הנכון.

מצבי החירום השכיחים בטרם גירושין ובעת גירושין הם:

  • הופעלה כלפיך, או כלפי ילדיך, אלימות פיזית.
  • הוגשה נגדך תלונה במשטרה ו/או הוגשה בקשה לצו הגנה או למניעת הטרדה מאיימת.
  • הוגשה נגדך תלונת שווא במשטרה, או עוכבת ו/או נעצרת בגין תלונת שווא.
  • יש לך חשש ממשי ומידי להעלמת או הברחת כספים ו/או רכוש משותף, שמתרחשת עכשיו.
  • גילית במפתיע שלבן/בת הזוג שלך יש בן/בת זוג משמעותי/ת.
  • גילית שבן הזוג מתכנן הגשת בקשה ליישוב סכסוך ו/או מבצע פעולות הכנה לגירושין.
  • נוקטים כלפיך, במפתיע, אלימות כלכלית.
  • בן הזוג מאיים לפגוע בך, פיזית או כלכלית, בתנאים מסוימים.

ישנם מצבי חירום נוספים המתרחשים בהליכי גירושין, המצריכים תשומת לב מידית. בכל מקרה, מצב חירום בגירושין מצריך פעולה דחופה! לא כדאי לך לפעול אלא לאחר התייעצות עם עורך דין גירושין מנוסה, שידריך אותך מה לעשות, וינקוט לטובתך פעולות חירום ראויות, שימנעו את הדרדרות מצבך, וכמובן יתווה עבורך את המשך הדרך. משכך, אם הינך צופה שבמורד הליכי הגירושין עלולים להתפתח מצבי חירום, מסוגים אלו ודומיהם, כדאי לך להקדים וליצור קשר עם עורכי דין גירושין מנוסים, שיעמדו לרשותך 24/7, ויוכלו לסייע לך להתמודד עם מצבי החירום בזמן אמת.

ככל שתקדימו לטפל במצבי החירום בגירושין, כך ירבו הסיכויים שתצליחו להתמודד בהצלחה עם הבעיות הנוצרות בגינם, ואולי אף לתעל את המצבים המאיימים עליכם, כך שיפעלו לטובתכם בהמשך הליכי הגירושין, בבחינת "מעז יצא מתוק"…

מצב חירום א': הופעלה כלפיך, או כלפי ילדיך, אלימות פיזית

להתמודדות עם אלימות פיזית בין בני זוג אין פתרון משפטי מידי. בעת חירום הפתרון היחידי הוא תלונה במשטרה וניתוק מגע עם הצד האלים. אמנם תלונה במשטרה עלולה לגרום לבן זוגך או לשניכם נזק לא פרופורציונלי לעוצמת האירוע, אך החיים והבריאות הפיזית והנפשית שלך ושל הילדים חשובים יותר. אם קיימת סכנה ממשית ומידית – פנו למשטרה בצורה מושכלת!

בטרם תפנו להגשת תלונה, מומלץ לשקול מספר משתנים, וביניהם האם בן זוגך אלים מטבעו, האם זה אירוע האלימות הראשון, האם אתם מונעים מרגשות או מקיום סכנה אמיתית ועוד. בכל מקרה, טרם פעולה כלשהיא, חשוב להתייעץ בנושא עם עורך דין גירושין מנוסה שיעזור לכם להעריך את המצב לאשורו, להציע לכם פתרונות ולתכלל את הפעולות המידיות והעתידיות.

במקרי אלימות קלים יחסית ניתן לצמצם את הנזק על ידי פניה מושכלת לעזרת המשטרה, שלא תגרום נזק חמור ו/או בלתי הפיך לצד האלים או לשניכם. לפעמים תספיק שיחת טלפון מקצין משטרה כדי לצנן את הרוחות. אם יש לך אפשרות בטוחה לשיחת טלפון, בזמן אמת, כדאי לך להתייעץ עם עורך דין גירושין, ממש בעת האירוע, גם אם הוא קורה בשעת לילה מאוחרת, לפני נקיטת כל פעולה חפוזה.

מצב חירום ב': הוגשה נגדך תלונה במשטרה ו/או בקשה למתן צו הגנה

אם הוגשה תלונה במשטרה כנגדך ו/או הוגשו בקשות למתן צווים למניעת אלימות במשפחה ו/או צווים אחרים, את/ה עומדים אל מול קושי משמעותי ומידי. מצבי חירום בגירושין דורשים תגובה מהירה ואחראית מטעמך. כדאי לך לפעול אך ורק לאחר היוועצות משמעותית עם עורך דין גירושין. ההיוועצות חשובה לצורך מזעור הנזק שלך ולצורך נקיטת פעולות שיהיה בהן כדי לאיין את התלונה במשטרה ו/או הבקשה לצווים נגדך. כל גרסה שתמסור בחקירת המשטרה או בעדותך בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני, עלולה לשמש נגדך בהמשך ההליכים האזרחיים והפליליים. לפעמים, בשל גורם ההפתעה והלחץ, אינך רואה את התמונה בצורה נכונה ולפרקים האלימות הנטענת כלפיך היא תוצאה של פרובוקציה משמעותית שהופעלה נגדך כדי לייצר במזיד תלונה במשטרה. הנושא מורכב, ולכן חשוב שתקבל סיוע מעורך דין גירושין מיומן, שיעזור לך לראות טוב יותר את המציאות וידריך אותך כיצד ניתן לאיין או לצמצם את הפגיעה בך. חיוני לדעת כי במרבית המקרים התלונה במשטרה הינה מהלך גירושין נפוץ שנועד לפגוע בך אישית ו/או כלכלית עוד בטרם החלו הליכי הגירושין. מאידך, יש מקרים בהם ניתן למנף את התלונה נגדך ליתרון עבורך בהמשך הליכי הגירושין הצפויים.

מצב חירום ג': הוגשה נגדך תלונת שווא, או עוכבת ו/או נעצרת בגין תלונת שווא

אלינה מבית שאן הייתה חברת כבוד בפרלמנט הנשים של בית שאן. כאשר בעלה, שהתעשר לאחרונה מעסקי ההייטק, החליט להתגרש ממנה, היא הבינה שהוא תכנן את הגירושין היטב, זמן רב מראש, בעזרת עורך דין גירושין נודע. היה לו תיעוד מוקלט ומצולם של כל מעלליה, לרבות סיפורי הבגידות וההתעללות בבעל בהם התהדרה בפני חברותיה בחודשים האחרונים, והצהרתה בפניהן שרק הוא מטפל בילדים.

בצר לה, התייעצה אלינה עם אלו מחברותיה שחוו גירושין, והגיעה למסקנה המטופשת כי תלונה במשטרה תטרוף לבעלה את הקלפים, תפחיד אותו ותאפשר לה לנצח את הגירושין. היא לא שיערה בנפשה כי העט הכסופה, בכיס חולצתו של בעלה, היא מצלמת ווידאו זעירה, שהוא נושא כבר חודשים רבים, בעצת עורך הדין גירושין שלו.

חרף העובדה שלא הייתה כל עילה להגשת תלונה כנגד בעלה, סרה אלינה לתחנת המשטרה בבית שאן, והתלוננה כי בעלה תקף אותה. אלינה, שהייתה בנעוריה שחקנית, הצליחה לשכנע את השוטרים כי אכן בעלה תקף אותה ואף הציגה את החבלות בגופה כתוצאה מהתקיפה. הבעל עוכב לחקירה והציג בפני החוקרים את סרטון הווידאו המתאר את "התקיפה" המבוימת, שלא הייתה ולא נבראה…

תוכניתה של אלינה לנצח את הגירושין, בעזרת תלונת שווא, הפכה לתוכנית היחלצות מאישום פלילי בגין מסירת הודעה כוזבת. מאידך, פעולות אלו, נתנו לבעל, על מגש של כסף, עילת גירושין טובה ופטור מכתובה. גם בתי המשפט לענייני משפחה רואים בחומרה רבה הגשת תלונות שווא במשטרה כחלק מניסיון להשיג יתרון דיוני בהליכי גירושין. משכך, תלונת שווא של הצד השני כנגדך עשויה להביא לך יתרונות בהמשך הליכי הגירושין.

לא תמיד הפתרון הוא פשוט. לא תמיד אירוע האלימות הנטען מוקלט, לא תמיד הוא כה מופרך, לא תמיד כה קל למשטרה לגלות את האמת ולא תמיד האמת ניתנת להוכחה. לפעמים תלונת השווא במשטרה היא הגזמה של אירוע אמיתי שאכן התרחש, והאמת נתונה לפרשנות.

אם הוגשה נגדך תלונת שווא, הנך חשוף להליך פלילי ולפגיעה בשמך הטוב, בין היתר גם בהליכי הגירושין אל מול בית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני. על כן, בכל מקרה של תלונת שווא יש לפנות בדחיפות לעורך דין גירושין, שיפעל עבורך, אל מול המשטרה, לסגירת התיק מחוסר אשמה, כך שלא ידבק בך רבב. במישור האזרחי יפעל עורך הדין לגירושין כדי להוכיח שמדובר בתלונת שווא במטרה לשמור על האינטרסים הכלכליים והאישיים שלך בהליך הגירושין. לא אחת ניתן לעשות שימוש בתלונת השווא שהוגשה כנגדך להשגת יתרונות עבורך בהליך הגירושין.

בשלב מאוחר יותר, יש לך אפשרות להגיש תביעה נזיקית ועתירה לסעד של פיצוי כספי בגין הנזקים שנגרמו בעקבות תלונת השווא, לרבות הפגיעה בשמך הטוב, לשון הרע ועוד.

עצת הזהב: בין אם הינך הצד ששוקל תלונה, שאינה אמת צרופה, ובמיוחד אם הינך הצד שכנגדו מוגשת תלונת השווא, כדאי לך להתייעץ בזמן אמת עם עורך דין גירושין, הבקיא בצדדים הפליליים והאזרחיים של תלונות שווא במשטרה.

מצב חירום ד': יש לך חשש ממשי להעלמת, או הברחת, כספים שמתרחשת עכשיו

רות הייתה, לשיטתה, מלכת החיים הטובים: בית יוקרה בצפון תל אביב, דירת נופש מפוארת בטבריה, חשבון הוצאות בלתי מוגבל, אירועי יוקרה ומה לא… יום אחד, כאשר חזרה מטיול עם הילדים בחרמון, היא עברה בדירה בטבריה וגילתה כי כספת גדולה ומסיבית נמצאת בשלבי התקנה סופיים. היא לא אמרה דבר, אך ציפתה שבעלה יסביר לה מיוזמתו את פשר הדברים. בכל מקרה, היא החליטה לחקור קמעה את התנהלותו. להפתעתה, היא גילתה שכמעט מידי יום הוא נושא בתיקו סכומי עתק במזומנים – פעם בשקלים, פעם ביורו, פעם בדולרים, פעם בינים יפניים ועוד. רות לא הייתה טיפשה. היה לה ברור כי בעלה צובר כספים בכספת בטבריה, והיא החלה לחשוד שהוא מבריח את הכספים, כיוון שהוא מתכנן גירושין.

רות לא אמרה לבעלה דבר, אך החלה לבדוק אתרי מרשתת של עורכי דין לגירושין. עורך דין גירושין וותיק נתן עצה, שבסופו של יום הצילה אותה מנישול חמור במהלך הגירושין. הוא ייעץ לה לנצל את העדרו של בעלה מהבית כדי לצלם את הכספים וכל נייר שקשור לפעולות כספיות וכן לא לומר לבעלה דבר עד שתתבהר התמונה. הניירות שמצאה בקלסר שבעלה עבד עליו בבית, הוכיחו לה בעליל כי בעלה מרוקן מתוכן את החברה המשותפת, בדרך של העברת מיליוני ₪ למקורבים שלו וכן ממיר מיליוני ₪ למזומנים. בנוסף, היא גילתה כי בעלה מתייעץ עם עורך דין גירושין ידוע וכי הוא ביקש אזרחות פורטוגלית ועומד להימלט מן הארץ.

למזלה כי טוב, היא התקשרה מידית, בשעת לילה, לעורך דין גירושין מנוסה שפועל 24/7 והתייעצה עימו. עוד באותו לילה, עת בעלה נרדם, נסעה רות לטבריה. מנעולן שהזמינה פגם במנעול הכספת, החליף את מנעול הפלדלת בכניסה וחסם את הכניסה לדירה. בדרכה חזרה מטבריה היא הגישה לבית המשפט לענייני משפחה בתל אביב בקשה ליישוב סכסוך, עם צווים לאיסור דיספוזיציה ועיקולים על הרכוש שהוברח ועל הרכוש שנותר…

חשוב לזכור כי לא תמיד מדובר בסכומי עתק או בדרמות מסוג זה. מאידך, לפעמים דבר שנראה שולי הופך להיות עיקרי. בתיקים לא מעטים גילינו העברות קבועות ליעד לא נודע, שמקורן בסדרת הכנות לגירושין. לפעמים מצב החירום נוצר ממכירת נכס משמעותי בתמורה מפוקפקת. יש אינספור שיטות להבריח רכוש וכספים, ערב גירושין, ומן הסתם רק שיטה אחת להימנע מכך – ייעוץ מידי מעורך דין גירושין מומחה בזמן אמת.

מצב חירום ה': גילית במפתיע שלבן/בת הזוג שלך יש בן/בת זוג משמעותי/ת

אסתר הייתה אישה מאושרת. השילוב של הבית הנאה שבנתה עם בעלה בפסגת נוף הגליל, מסגרות החינוך וההעשרה של הילדים וגם היחסים עם בעלה גרמו לה אושר רב. בעלה, מוטי, עבד בחברת הייטק אמריקאית, שהייתה ממוקמת במגדל העמק. עיקר פעילותו הייתה בלילות במקביל לשעות הפעילות של החברה בארה"ב. בשנה האחרונה החליט מוטי לשכור דירה קטנה במגדל העמק, לדבריו "כדי שלא יסכן את עצמו בנהיגה באישון לילה כשהוא הרוג מעייפות". אסתר הסכימה איתו.

ביום הולדתו ה40 של מוטי נבצר ממנו להגיע לביתם בנוף הגליל בשל דיון ממושך עם מנכ"ל החברה האמריקאית, שהיה אמור להסתיים לפנות בוקר. אסתר הבינה שהוא לא יגיע לביתם באותו לילה, והחליטה להכין לו הפתעה מרגשת ליום ההולדת. היא נסעה לדירה במגדל העמק והניחה בפתחה זר ענק עם כרטיס ברכה מרגש, רצוף במילות אהבה. שכן סקרן ניסה להבין מי היא, והיא ענתה, בגאווה לא מוסתרת, "אני אשתו". השכן לא השתכנע. הוא אמר לה "את משקרת, אשתו בלונדינית, רזה והרבה יותר צעירה ממך. מי את?". אסתר הייתה נבונה ומהירת תפיסה. היא הבינה את המצב לאשורו. התיאור הלם בדיוק את המהנדסת האוקראינית שהצטרפה לצוות החברה בשנה האחרונה והפכה תוך זמן קצר ליד ימינו של בעלה. היא התלבטה כמה דקות בשאלה האם לטלפן לעורך הדין לענייני גירושין, שייצג בהצלחה את אחותה, או לקפוץ למפעל ולהוכיח את בעלה על בגידתו. לצערה, היצר ניצח את התבונה, והוא אצה רצה להוכיח אותו. למחרת, הגיש מוטי בקשה ליישוב סכסוך לבית הדין הרבני ומשם העניינים רק התדרדרו. החיים הטובים של אסתר נגמרו!

לו הייתה אסתר מתאפקת ומתייעצת מידית עם עורך דין גירושין רציני, פני הדברים היו שונים. היא הייתה נמנעת מלגלות למוטי את שגילתה, אוספת ראיות לרכוש הממשי והווירטואלי שצברו, כמו גם לבגידה ולהוצאות שהוציא מוטי על אהובתו, יוזמת הליכי גירושין מתוחכמים ומצליחה להשיג את חלק הארי ממה שנצבר להם בנישואין. כיום אסתר מתגוררת אצל הוריה במנחמיה ומתנחמת במחשבה שבסיבוב הנישואין הבא היא אכן תנצח את הגירושין…

מוסר השכל: אם גילית בגידה, מומלץ לא לספר זאת לבוגד/ת, אלא לפנות מידית לעורך דין גירושין שינחה אותך איך לפעול וכיצד ניתן להפיק מכך תועלת מרבית לעצמך ולילדייך…    

מצב חירום ו': גילית שבן הזוג מתכנן בקשה ליישוב סכסוך ומכין עצמו לגירושין

אם נודע לך כי בן הזוג מבצע פעולות הכנה לגירושין כגון הברחת רכוש משותף לבני משפחה, העלמת כספים וכו' או שבכוונתו להגיש לאלתר בקשה ליישוב סכסוך, עצתנו הינה לפעול בהתאם לכלל הנודע "הקם להורגך השכם להורגו". הפעולה הנכונה במצב זה היא להתייעץ מידית עם עורך דין גירושין רציני. מדוע כה חשובה המיידיות? סביר להניח שבנסיבות אלו חשוב לך אם הליכי הגירושין שלך יתנהלו בפני בית הדין הרבני או בפני בית המשפט לענייני משפחה. לכן חשוב להקדים את בן הזוג בהגשת הבקשה ליישוב סכסוך כדי לשריין עבורך את האופציה לבחור האם הדיונים יתנהלו בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני. מטעם זה עליך לשקול, יחד עם עורך דין גירושין מנוסה, מהי הערכאה הנכונה לנהל את הליכי הגירושין שלך. [להרחבה ראה: מדריך גירושין 2022]

מצב חירום ז': נוקטים כלפיך במפתיע אלימות כלכלית

אמה סבלה שנים ארוכות מאלימות נפשית ורגשית מצד בעלה. למרות זאת, היא הייתה אישה למופת, שגידלה במסירות אין קץ את ארבעת ילדיהם. חלוקת התפקידים בתא המשפחתי של אמה ורז הייתה ברורה: רז היה אחראי על פרנסת הבית, ועשה זאת בהצטיינות יתרה. הוא היה מעביר משכורות שמנות לחשבון המשותף, צובר נכסים וזכויות עבור שניהם ועוד. אמה הייתה דואגת לילדים ולמשק הבית. שנים עברו להן, הילדים גדלו, ובשלב כלשהו נקעה נפשה של אמה מהמשך החיים בצל התקפי הזעם של רז והיא ביקשה להתגרש. אמה לא העלתה על דעתה, שה"עונש" שרז יטיל עליה בשל רצונה להתגרש יהיה כה קשה. רז ניתק אותה מכל מקורות המחייה של המשפחה. הוא חסם את כרטיסי האשראי בחשבון המשותף. הכריז על החשבון כחשבון בסכסוך המצריך שתי חתימות, העלים מהבית את כל המזומנים ששימשו את אמה באופן שוטף ואפילו הודיע לבעל המכולת השכונתית לסגור את חשבון האשראי של אמה…אלימות כלכלית קשה. במקביל, רז עזב את הבית וסירב לענות לשיחותיה והודעותיה של אמה. השמועות אמרו שהוא מתכוון לשהות בחו"ל בשנה הקרובה. אמה מצאה עצמה ללא יכולת קיום בסיסית לה ולילדיה, ולא ידעה את נפשה מרב צער. אפילו כסף לקנות לחם וחלב לא היה לה.

דאגות רבות הציפו את מחשבותיה: כיצד תסתדר? מהיכן תממן את הוצאות הילדים? איך תקנה אוכל? איך תשלם את התשלומים בגין הוצאות הבית, שכן מדובר בעשרות אלפי שקלים מידי חודש. השאלה איך תקבל את הגט, בנסיבות, הפכה להיות שולית. כשהפנימה אמה עד כמה מצבה קשה היא פנתה, עוד באותו יום, לעורך דין גירושין נודע. עורך הדין הבין את חומרת מצבה ופעל מידית כדי להתמודד עם מצב החירום אליו נקלעה. מחד, הוא התווה עבורה תכנית עבודה כיצד תוכל לקבל את המגיע לה מרכוש הבעל, ומאידך, הגיש עבורה לאלתר בקשה ליישוב סכסוך לבית המשפט לענייני משפחה, עם בקשות לסעד דחוף בעניין מזונותיהם של הקטינים, בקשה לשמירה על מצב קיים ובקשה לצו איסור יציאה מהארץ. לאחר תגובתו של רז, ניתנה החלטה דחופה המקבלת את הבקשה, והסעדים להם עתרה אמה ניתנו לה.

בהמשך הליכי הגירושין פעולתו הנלוזה של רז גבתה ממנו מחיר כלכלי כבד. השקרים ששיקר בהליכי הבקשות גרמו לבית המשפט לענייני משפחה לא להאמין לו בנושאים חשובים פי כמה…

חשוב לך לדעת כי במקרים של אלימות כלכלית יש לעורך הדין לגירושין שלל אמצעים להתמודד עם מצבים אלו. משכך, הכלל הוא שבמקרים של אלימות כלכלית הדבר הראשון לעשות הוא להתייעץ עם עורך דין גירושין על אסטרטגיית הגירושין ולפעול באמצעותו להשגת סעדים מידיים. גם אם אין ביכולתך לשכור עורך דין גירושין מהשורה הראשונה, עדיין כדאי לך לבדוק שמא תוכל לשכור עורך דין גירושין מעולה על בסיס % מהתמורה העודפת שתתקבל, או בדרך אחרת, שלא תחייב אותך בתשלום מידי.

מצב חירום ח': בן הזוג מאיים לפגוע בך פיזית או כלכלית, בתנאים מסוימים

כאשר הליכי הגירושין מתקרבים, או נמצאים בעיצומם, קורה שמי מהצדדים מאיים על משנהו. לפעמים האיום אינו רציני, שנאמר בשעת כעס, ולפעמים מדובר באיום ממשי, שמחייב טיפול ותגובה  מיידים. לעיתים מדובר באיום בפגיעה פיזית, לפעמים בפגיעה כלכלית ולעיתים האיום מעורפל. האיומים יכולים להיות נעוצים בעצם הגירושין, כמו "אם תתגרשי ממני אני אהרוג אותך". או איום בפגיעה כלכלית עתידית כגון: "אני אותיר אותך ללא שקל" או באיום סתמי כגון "חכי ותראי מה יקרה לך…". הפעולה המיידית שעליך לנקוט היא להתייעץ עם עורך דין גירושין רציני כדי להעריך את חומרת האיום ולתכנן את דרך הפעולה הנכונה כלפיו, כדי שהאיומים לא יסלימו ובכל מקרה, לא ייושמו.

כלל האצבע המקובל הוא כי ככל שהאיום יותר קונקרטי וחמור, ככל שהוא נאמר בטון מאיים יותר וככל שהוא קשור יותר למצב עניינים שקורה בינך לבין בן הזוג, אזי הוא יותר מסוכן ומחייב פעולה מיידית ונמרצת.

לעניין זה יש הבדל משמעותי בין איום פלילי שהוא איום על החיים, הבריאות ודומיהם, שם הטיפול המיידי עלול להיות במישור הפלילי, לבין איום כלכלי בעל נופך פלילי, כגון "אני אעלים ממך את כל הרכוש ואותיר לך אדמה חרוכה" לבין איום "לגיטימי" כגון " אחרי הגירושין לא יישאר לך דבר".

בכל מקרה, הדבר הגרוע ביותר שתוכל/י לעשות הוא להיכנע לסחטנות, שכן כל כניעה לסחטנות גוררת סחטנות נוספת וכך הלאה…

עצת הזהב היא לתעד, בהקלטה או בווידאו, את האיומים ולהתייעץ מוקדם ככל האפשר עם עורך דין גירושין מיומן, כדי להתוות את הדרך להתמודד עם איומים אלו, ואולי אף להשיג באמצעותם יתרון בהליכי הגירושין.

לסיכום:

מצבי החירום בגירושין יכולים להיות מגוונים ומאתגרים. אין זה משנה טיב מצב חירום בו נתקלת. מה שיישנה מהותית את תוצאות הגירושין שלך זו הדרך בה פעלת בתגובה למצב החירום. מטעם זה חיוני כי הפעולה הראשונה שתינקט על ידך אל מול מצב החירום תהיה היוועצות עם עורך דין גירושין מנוסה, שיוכל לשפוך אור על הסיכויים והסיכונים במצב החירום הספציפי שלך, ידריך אותך כיצד לפעול, יבצע עבורך לאלתר את הפעולות המשפטיות המתבקשות ממצב החירום ויבנה עבורך אסטרטגיית גירושין המתאימה לעניינך. אל לך לאבד תקווה שכן לא אחת, דווקא ממצבי החירום עשוי להתפתח מצב עניינים שיפעל לטובתך בהמשך הליכי הגירושין, בבחינת "מעז יצא מתוק".

למידע נוסף

לייעוץ גירושין מיידי 24/7

או מלא/י פרטיך להלן

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן