גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

בחירה נכונה של עורך דין גירושין

כאשר אנו עומדים תחת חופה וקידושין אנו באמת ובתמים מאמינים כי מצאנו את בן הזוג אתו נבלה את כל החיים. באחוז גבוה מהמקרים, תחושה זו אכן נכונה ומצדיקה את עצמה. במקרים אחרים, החיים מדברים בעד עצמם וייתכן שנמצא את עצמנו במהלכם של הליכי גירושין.

גירושין – תהליך לא פשוט כלל

הליכי גירושין לרוב אינם נעימים, בלשון המעטה, לכל הנוגעים בדבר. מדובר בתקופה לא פשוטה, בה מתפרקת משפחה, ברוב המקרים ישנם גם ילדים בתמונה, מה שעוד יותר מקשה על הפרידה (ראה מאמר "איך לא לפגוע בילדיכם במהלך הגירושין").

הליכי גירושין הנם לרוב, מאוד מורכבים היות והם כוללים סוגיות כמו משמורת, חלוקת רכוש ונכסים, קביעת מזונות וכדומה. אם נוסיף לכך את העובדה שמדובר בתקופה רווית מחלוקות, הרי שפעמים רבות תהליך זה אינו עולה יפה.

על מנת שניתן יהיה לגשר בין הצדדים, למצוא את עמק השווה ולהשיג פשרה במשא ומתן שתשרת אתכם נאמנה, חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין לענייני משפחה. יחד עם זאת, לא כל עורך דין ישיג את התוצאות הרצויות ולכן רצוי לוודא כי מדובר בבחירה טובה, טרם הכניסה לתהליך.

לייעוץ גירושין מיידי 24/7

או מלא/י פרטיך להלן

עורך דין גירושין – איך בוחרים נכון?

בעת בחירת עורך דין בתחום גירושין יש להתייחס לכמה וכמה פרמטרים. בל נשכח שעורך הדין ופעילותו המשפטית, הם שיקבעו את תוצאותיו של ההליך המורכב שאף יכול להכריע את עתידכם.

בין הפרמטרים אותם יש לקחת בחשבון בעת בחירת עורך דין לגירושין –

  • מקצועיות ובקיאות בחוק – מקצועיות ובקיאות אלו הן סוגיות חשובות כאשר נכנסים להליכי גירושין. ככל שעורך הדין יהיה מקצועי יותר, כך יכיר את עבודתו, ידע לנווט את התהליך על ידי יצירת מינימום מחלוקות תוך גילוי בקיאות רבה בחוק ובפסיקה.

  • ניסיון של שנים בתחום – תנאי נוסף וחשוב לא פחות לבחירת עורך דין הוא הניסיון בתחום. אין זה סוד כי מוטב וכדאי שהניסיון לא יצטבר על גבכם. עורך דין ולו ניסיון נתקל במקרים מכל הסוגים ולמד על דרכי ההתמודדות בכל מקרה ומקרה. ביכולתו לחשוב על פתרונות יצירתיים ולספק לכם מענה מקיף, שלם ומלא.

  • יחסיים בינאישיים במידה גבוהה – גירושין הם תחום מורכב וסבוך. אנשים הפונים לשירותים של עורך דין גירושין לא פעם נמצאים תחת מתח נפשי כבד המלווה בחששות ופחדים. על עורך הדין לגלות רגישות ולייצג את לקוחותיו עם כפפות משי, ללא קשר למידת המקצועיות שאותה הוא מפגין.

  • תעודות והכשרה מקצועית – כל עורך דין מתמקצע ומתמחה בתחומים שונים. כאשר שוכרים את שירותיו של עורך דין לענייני גירושין, חשוב לוודא כי הוא אכן מתמחה בתחום האמור. גם אם נתקבלה המלצה על עורך דין מהטובים בתחומו, חשוב כי תחום זה יהיה דיני משפחה ולרבות – גירושין.

חשיבותה של הבחירה הנכונה

בכל גירושין קיימים שני צדדים, לא ניתן להימנע מכך. עורך הדין הנבחר צריך לשרת את האינטרסים של הצד אותו הוא מייצג, באופן הטוב ביותר. לא פעם אנשים הנמצאים בהליכי גירושין אינם מעוניינים בהוצאה נוספת ולכן נמנעים מלפנות לייצוג משפטי או לחלופין, פונים לייצוג משפטי שמוצע להם בעלויות זולות. בנושאים כמו אלו, מחיר הוא לא שיקול שיש לקחת בחשבון, מכיוון ששיקולים כמו אלו, לא ישיגו עבורכם את המטרות שלשמן שכרתם את אותם אלו השירותים. בחירה נכונה של עורך דין גירושין יכולה להטות את הכף לטובתכם בכל דיון משפטי וכן לוודא שתממשו את כל המטרות שלשמן נכנסתם לתהליך.

לקריאה נוספת

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן