גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

כיצד מתכוננים לגירושין מתוכננים, או צפויים?

אם לא התכוננת למבחן, כישלונך צפוי. כך גם בהליכי גירושין. גירושין הם קצה הקרחון של מסע ארוך, של אחד מכם, שרוצה להתגרש ומכין את הגירושין, תוך שהוא מנסה להסתיר זאת. הצד שיוזם את הגירושין עושה הכנות רבות, בטרם הצד השני מבחין כי אכן פניו לגירושין – החל ממציאת בן או בת זוג חליפיים, דרך יצירת חיכוכי סרק ותיעודם למטרות משפטיות, ועד שיפורים עצמיים במראה וביכולות הכלכליות. בשלב מאוחר יותר ניתן לחוש בהסתת הילדים נגדך והעלמת רכוש וכספים, לקראת החיים החדשים.

לייעוץ גירושין מיידי 24/7

או מלא/י פרטיך להלן

בשלב מסוים מתחילים מאמצים אלו להיחשף בפניך. בתחילה כרמזים וחשדות ואט אט מתבהרת לך התמונה האמיתית. הקושי שבפניך משותף לכולנו – ברצונך להאמין שזה לא קורה לך. קושי זה גורם לכולנו לא לזהות בזמן את המתרחש בביתנו, ולהגיע לפרידה, או לגירושין, מעמדת נחיתות, שמשמעותה, במקרה הטוב, הפסד של רכוש וכסף רב, ובמקרה הגרוע גם בעיות קשות בקשר עם הילדים, סירוב לגט או כפייתו, תשלום כתובה לא מוצדק, או הפסד כתובה על לא עוול בכפך ועוד.

זה לא חייב לקרות לך. כאשר מתגלים הסימנים הראשונים שהיחסים אינם כתמול שלשום, כדאי לך לבחון מה כדאי לעשות כדי לקדם את פני הרעה. בשלב זה ראוי לשקול רק פעולות שלא תשפענה על מערכת היחסים ולא תהיינה שקופות לצד השני. מטרת הפעולות היא מחד לחשוף את כוונותיו של הצד השני, ומאידך לצמצם את יכולתו לפגוע בך כלכלית, אישית ובכל דרך אחרת. בשלב זה כל האפשרויות על השולחן – החל משלום בית, אמיתי או טקטי, וכלה בגירושין, וכל מה שביניהם…

כאשר אחד מכם הוא בעל עסק, מנהל, איש הייטק, עצמאי, שכיר שמשתכר שכר גבוה ביותר, בעל רכוש רב או מי שיש לו הרבה מה להפסיד בגירושין, כדאי לך לחשב מסלול מחדש כאשר נחשפים הסימנים הראשונים לבעיות בנישואין. אם ברצונך להבין לעומקם את הסימנים שמבשרים גירושין קרבים, ולהבין לעומק את ההכנות הנדרשות בשלבים של ההליך, כדאי לך לקרוא את המאמר הבא באתר זה : הכנות לגירושין של מנהלים, אנשי הייטק, יזמים, בעלי מקצועות חופשיים ובני זוגם.

אם זמנך יקר, וברצונך לקצר את הדרך, כדאי לך להתייעץ עם עורך דין גירושין מומחה ומנוסה, בעל ידע והכשרה גם בנושאים המשיקים לעניינך כגון: מנהל עסקים, כלכלה וכספים, הייטק, חשיפת מידע, זוגיות, פיתוח ילדים ועוד. מטרת האסטרטגיה שיש לבנות היא כפולה: מחד לחשוף, בצורה חוקית וסמויה, את כוונות הצד השני ובמיוחד לאיין פעולות הפוגעות בך (כגון: תלונות שווא במשטרה, הסתת הילדים, העלמת רכוש (ראה מאמר "התמודדות עם העלמת הכנסות בגירושין"), איסוף מידע מביך עליך ועוד). מאידך, לבנות תכנית עבודה סדורה, שתבטיח שבשלב הגירושין, אם אכן יתממשו, ידך תהיה על העליונה.

לסיכום, התייעצות עם עורך דין גירושין מתאים, בשלב מקדמי זה, עשויה לחסוך לך סבל רב, לבטים קשים, הפסד של כספים ורכוש, הרעת הקשר עם הילדים, וחלילה הסתבכות אישית ו/או פלילית.

לקריאה נוספת

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן