גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

ערעור על בית המשפט לענייני משפחה

אם ברצונך להצליח בערעור גירושין או משפחה, עליך להבין כי ערעור על פסק דין או החלטה בית המשפט לענייני משפחה שונה בתכלית השינוי מערעור לבית משפט אחר.

בערעור על פסק דין או החלטה של בית משפט לענייני משפחה יש אפשרות להביא ראיות נוספות ועדים חדשים וכך, למעשה, לפתוח מחדש את מרבית הנושאים שהיו שנויים במחלוקת בתיק הגירושין, הממון, המשמורת, הסדרי הראיה וכול נושא אחר.

הבדל מהותי זה משפר מאוד את סיכויי ההצלחה של הערעור. האפשרות לדיון מחודש בתיק הגירושין, או בחלק מנושאיו נכונה גם כאשר מדובר בערעור לבית המשפט העליון.

לייעוץ גירושין מיידי 24/7

או מלא/י פרטיך להלן

הליך הגירושין- האפשרויות לערעור בבית המשפט לענייני משפחה

האפשרויות הרחבות הגלומות בערעור על תיק גירושין או תיק משפחה נובעות מחוק בתי המשפט לענייני משפחה הקובע כי “לבית משפט הדן בערעור על פסק דין או על החלטה של בית משפט לענייני משפחה, יהיו הסמכויות הנתונות, לפי חוק זה, לבית המשפט לענייני משפחה, לרבות שמיעת עדויות או הבאת ראיות נוספות, אם הוא סבור שהדבר דרוש לבירור הערעור”. בית המשפט העליון אישר בפסק דין כי הכוונה היא לא רק בערעור לבית המשפט המחוזי, אלא גם לעליון.

ערעור על פסק דין בתיק גירושין או משפחה מהווה את ההזדמנות האחרונה שלך לנצח את הגירושין ולהשיג את מטרותיך.

  • מטעם זה עליך לנקוט משנה זהירות ולתכנן את צעדיך בקפידה.
  • אין שום טעם לנסות לקדם את הראיות והטיעונים שטענת בבית המשפט לענייני משפחה, שכן הם לא עזרו לך שם, והסיכוי שהם יעזרו לך בערכאת הערעור נמוכים, שלא לומר מבוטלים.
  • כדי להשיג את התוצאות הרצויות יש לשנות את האסטרטגיה שהובילה אותך בניהול הגירושין עד כה, שכן חזרה על מה שעשית במסגרת ההליכים בבית המשפט לענייני משפחה לא תועיל ולא תשנה את התוצאה.
    לא בכדי טען אלברט איינשטיין כי: “ההגדרה לאי שפיות הינה לעשות אותו דבר שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות”.

אם אינך מרוצה מפסק הדין הסופי או מהחלטה מסוימת, עליך לשנות מן היסוד את דרך ניהול תיק הגירושין שלך באמצעות גיבוש אסטרטגיה חדשה, ואולי גם על ידי בחירת עורכי דין חדשים.

שינוי האסטרטגיה, לצורך העלאת סיכויי ההצלחה בערעור, יכול להיעשות גם על ידי קבלת ייעוץ במסגרת של חוות דעת שנייה או על ידי ייצוג משפטי בידי עורכי הדין מומחים לגירושין ובעיקר לערעורים בענייני גירושין, להם ניסיון עשיר בערעורים על בית המשפט לענייני משפחה, בעלי ידע רב, בעלי כלים ושיטות מתקדמות, ובעיקר בעלי דמיון ויצירתיות, שיאפשרו להם לגבש אסטרטגיה חדשה ופתרונות אחרים למקרים הנראים, לכאורה, אבודים.

ברי כי אם ברצונך לערער, משמע התוצאה לא הייתה לשביעות רצונך.

  • קיימות רק שתי אפשרויות סבירות: או שאינך צודק והראיות והדין משחקים נגדך, או שעורכי הדין של הצד שמנגד היו טובים יותר מעורכי הדין שלך בהצגת הדברים.
  • משכך, כדי להפוך את התוצאה, יש לשכור ייצוג משפטי שיהיה טוב יותר, מנוסה יותר ובעיקר לא מחויב לצעדים שייושמו עד כה! אם אינך רוצה להחליף את עורך הדין שייצג אותך בבית המשפט לענייני משפחה, כדאי לך, לקבל ייעוץ משפטי או חוות דעת, מעורך דין אחר, כדי להבין היכן נעשו הטעויות וכיצד יש לתקן אותן לצורך הערעור כדי להצליח בו.

ניתן לערער על פסק דין או החלטה של בית משפט לענייני משפחה בזמן מוגבל! על פסק דין ניתן לערער תוך 45 יום, ואילו על החלטה (שאינה פסק דין סופי) ניתן לערער תוך 30 יום.

לסיכום, אם ברצונך לנצל את ההזדמנות שניתנה לך, בערעור על בית המשפט לענייני משפחה, על מנת שתיק הגירושין יסתיים לשביעות רצונך, מוטב לעשות חשיבה מחדש ולבחור ייצוג משפטי שייתן לך אפשרות אמיתית להשיג את מטרותיך בהליכי הגירושין.

לקריאה נוספת

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן