גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

מתי להתייעץ עם עורך דין בנושא גירושין

גלית ואלדד נשואים באושר כ- 10 שנים ולהם 3 ילדים מקסימים. חיי המשפחה מתנהלים על מי מנוחות. אלדד עושה חיל בעבודתו בחברת “הייטק את הייטק בע”מ “, מתקדם בסולם הדרגות ומונה זה לא מכבר, לתפקיד סמנכ”ל בכיר. גלית היא עקרת בית מאושרת, המטפחת באהבה את הקן המשפחתי, הילדים והבעל. עקב המשבר הכלכלי במשק, נאלצים כל עובדי החברה להשקיע שעות נוספות רבות, כדי להגן על החברה מפני קריסה כלכלית. גם אלדד עושה ימים כלילות במשרד, ומגיע לביתו בשעות מאוחרות, לאחר שגלית והילדים כבר ישנים. כשהוא מגיע הביתה, בשעת לילה מאוחרת, הוא נכנס על בהונותיו, כדי לא להפריע את שינת אשתו, וכל רצונו הוא שיניחו לו לנפשו, ולפרוש בשקט למיטתו. כל פניותיה של גלית לאלדד לקבלת מעט תשומת לב ו/או חיבה נדחות מחמת עייפותו. לאחרונה החל אלדד לנהוג בנרגנות כלפי גלית והילדים. הוא דורש מגלית לצאת לעבוד על מנת לסייע בפרנסת המשפחה, דורש לצמצם את כמות החוגים בהם משתתפים הילדים, ולצמצם בהוצאות הבית השוטפות. התנהגותו של אלדד מעוררת חשד בליבה של גלית והיא מחליטה ל”פשפש בציציות”. לתדהמתה היא מגלה כי בעלה היקר מבלה את “שעות העבודה הרבות” בניהול רומן לוהט עם מזכירתו הצעירה, הממתינה לו מדי ערב בדירתה המפוארת, שאחזקתה ממומנת על ידי אלדד. לצורך מימון הדירה פדה אלדד את תוכניות החיסכון של ילדיהם המקסימים. יתכן שגלית הייתה מוחלת לאלדד על בגידתו, אלמלא גילתה לתדהמתה, כי בנוסף לכך משך אלדד כספים רבים כמקדמה על חשבון הזכויות, הקופות והחסכונות במקום עבודתו, ואף הפסיק לשלם את המשכנתא על ביתם. היא הבינה כי מבית המגורים שלהם, אותו טיפחה ברוב אהבה, לא נותר דבר – ערכו של הבית ירד עקב המצב הכלכלי הקשה, בעוד המשכנתא צוברת ריביות על פיגור והצמדה. לו הייתה גלית מזהה את נורות האזהרה, שהבהבו אל מול עיניה, בשלב מוקדם יותר, ומתייעצת עם עורכי דין מומחים לענייני גירושין, היא יכלה למנוע את המפולת שהתרגשה עליה, כרעם ביום בהיר.

לייעוץ גירושין מיידי 24/7

או מלא/י פרטיך להלן

אירוע קיצוני זה, ואירועים דומים לו מעלים את השאלה המעסיקה רבים – באיזה שלב, כדאי לפנות לייעוץ של עורך דין המתמחה בנושאי גירושין? במרבית המקרים, התשובה היא פשוטה: אם יש ספק – אז אין ספק! הנקודות להלן הן חלק מסימני האזהרה הברורים על מנת שלך זה לא יקרה…

    • כשהמחשבה אודות גירושין עולה במוחך לעיתים קרובות, וברצונך ל”פרק את החבילה".
    • כשבתום כל מריבה מאיימים עליך בביצוע פעולות שמשמעותן גירושין או פגיעה בזכויותיך.
    • כאשר חל שינוי בהתנהגות הצד השני כלפיך – בין אם לרעה ובין אם לטובה.
    • כשבן הזוג מטיל מצור כלכלי, מצמצם בהוצאות הבית, ומנסה להשתית מצב של הפרדה רכושית בפועל.
    • כשלפתע, כל פעולה רגילה שלך מפריעה לצד השני, ומובילה למריבה לא פרופורציונאלית.
    • כשהצד השני נעשה דיסקרטי: מסתיר ממך את מכשיר הפלאפון, מוחק הודעות ויומן שיחות, מעלים הודעות המגיעות מהבנק, מהביטוח ומחברות כרטיסי האשראי, מכניס קוד סודי לטלפון ולתיבת הדואר האלקטרוני שלו, מנהל שיחות טלפון חשאיות, המנותקות כל אימת שתשומת לבך מתעוררת, מקבל שיחות מזוהות, שמתנתקות לאחר צלצול אחד ועוד פעולות הסתרה, וכל זאת למרות שלא הצטרף לשרות הביטחון הכללי….
    • כאשר הצד השני מגיע הביתה בשעות משונות עם זר פרחים, מתנות ועוד, ללא סיבה.
    • כאשר קיים חשש שכספים משותפים “זולגים” למטרות שאינן טובת המשפחה.
    • כשיש חשש להעלמת רכוש (ראה מאמר "גילית שמעלימים ממך רכוש או כספים?").
    • כשבן/ת הזוג מתחילים לטפח עצמם, לרכוש הלבשה תחתונה מזמינה, להיעלם לשעות מוזרות ללא הסבר מניח את הדעת.
    • כשמופיעים בדף חשבון הבנק הוצאות חריגות לבתי עסק שאינם מוכרים לכם.
    • כשבן/ת הזוג נמנעים בתירוצים שונים מאינטימיות ו/או קיום יחסי מין.
    • כשבן/ת הזוג מטיחים בכם האשמות שונות בדבר בגידה או נטישה כדאי להיזכר בפתגם: “על ראש הגנב בוער הכובע”.
    • כשבן/ת הזוג מעדיפים בילוי שעות ארוכות בלעדיכם, עד השעות הקטנות של הלילה, כמות הפגישות העסקיות עולה באופן פתאומי, וחלקן מתקיים באילת או בחו”ל…
    • אם לא עשית כן עד כה, כדאי לפנות מייד לאחר שקיבלת לידך תביעת גירושין (ראה מאמר "קיבלת בקשה ליישוב סכסוך או תביעה?")
    • רשימה זו הינה אך רשימה חלקית של נורות האזהרה הקיימות. קיימות נורות אזהרה שונות לכל זוג המבוססת על קוד התנהגות המקובל ביניהם. כל סטייה, לטוב או לרע, מקוד התנהגות זה יכול להוות נורת אזהרה, וסימן ברור שהגיע הזמן להיוועץ בעורך דין המתמחה בנושא גירושין. מוטב להקדים ולהיוועץ, גם אם מדובר במקרה של אזעקת שווא, מאשר לאחר את הרכבת ולהינזק..

כיצד לבחור את עורך הדין המתאים לצורך גירושין?

אל תמהרו לשכור שירותיו של עורך דין לפני ששוחחתם עימו שיחה מעמיקה ומפורטת בטלפון ונפגשתם עימו לשיחה אישית לבירור האסטרטגיה המוצעת לכם ומחיר ההליך כולו עד תומו. הקפידו לקבל הצעה מפורטת בכתב ולוודא כי המחיר ותנאי התשלום הם סופיים. רצוי כי תפגשו עם מספר עורכי דין, ותשוו ביניהם, שכן יש הבדל משמעותי באיכותם של עורכי דין שונים. זכותכם לשאול את כל השאלות המציקות לכם, ולהתרשם מהפתרונות המוצעים לכם. רצוי להשוות גם בין הפתרונות השונים, ולבדוק את איכות החומר הכתוב המסופק לכם (במשרדים הגדולים נהוג לתת דפי הסבר או חוברת הסבר ללא תמורה וללא כל התחייבות). ככלל, לפירמה גדולה יש יכולות רבות יותר מאשר לעורך דין בודד, ולעיצוב אסטרטגית גירושין באמצעות סיעור מוחות של מספר עורכי דין, עם בקרה של “פרקליט השטן”, יש יתרון ברור על עיצובה בידי עורך דין בודד. התרשמות ישירה מעורך הדין, שיטותיו, האסטרטגיה שלו והסינרגיה ביניכם היא הכלי העיקרי לבחירת עורך דין מתאים עבורכם.

התייעצות ראשונית עם עורכי דין רציניים אינה כרוכה בתשלום, או במחויבות שלכם ,או של עורכי הדין. מטרתה היא לאפשר לכם להתרשם מהכישורים והכלים העומדים לרשות עורך הדין, בהשוואה לעורכי דין אחרים, ולאפשר לעורכי הדין להתרשם מכם ומאופי הבעיה שלכם, על מנת להציע לכם דרך פעולה ולתת לכם הצעת מחיר. עורך דין ש”יסביר” לכם כי רק לאחר שתשכרו את שירותיו הטובים, הוא יאות לשמוע את עובדות המקרה שלכם ולהציע לכם אסטרטגיה ראויה ומחיר כולל לשירותיו, אינו ראוי לאמונכם. בחירה מוצלחת בין עורכי דין מבוססת על התרשמות אישית והעדפת אסטרטגיה מסוימת על אחרת. עורך דין שדורש תמורה, או התחייבות, כדי לפרוס את נתוניו ויתרונותיו מגלה חוסר ביטחון ביכולתו, ולכן ספק אם מומלץ לשכור את שירותיו.

לקריאה נוספת

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן