גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

דוגמאות אמיתיות של הסכמי גירושין

ככלל, ישנם עשרות פרמטרים המשפיעים על ניסוח הסכמי גירושים, וקצרה היריעה מלהציג את כולם, וכולם נקבעים בראש ובראשונה לפי מטרות הסכם הגירושים הקונקרטיות (ראה מאמר "הגדרת מטרות הגירושין שלך"). אין בדוגמאות אלו משום ניסיון לסייע לך לחתום על חוזה ללא סיוע מקצועי מיומן ומהימן! נהפוך הוא – כיוון שהסכם הגירושים עשוי, או עלול, להשפיע על חייך למשך שנים רבות, כדאי לך לגייס לעניין זה את עורכי הדין הטובים ביותר, למרות העובדה שמחירם הוא בהתאם.

הסכמי גירושין אלה הם דוגמא להסכמי גירושין בין בני זוג, מתוך סדרת הסכמים מסוג זה המוצגים באתר. הם נועדו לטובת הדגמה כיצד נראה ומנוסח הסכם מסוג זה. חלק מההסכמים המובאים כאן מוטים לטובת הגבר, וחלקם האחר לטובת האישה.

לייעוץ גירושין מיידי 24/7

או מלא/י פרטיך להלן

חלק מהסעיפים הם סעיפי סרק, או חסרי חשיבות, שנועדו להפחית את תשומת הלב מהמחלוקות העיקריות בגירושים לעבר מחלוקות משניות. חלק מההסכמים הם מתוחכמים וחלקם פשוטים ביותר. חלקם ממצים את המחלוקות בסכסוך, וחלקם יבטיחו חיכוכים מתמידים בין בני הזוג בעתיד, ויעסיקו עורכי דין ובתי משפט לענייני משפחה במשך שנים רבות. ככלל, כל חוזה שכזה מתאים רק לזוג למענו הוא נוצר ורק לצד שניסח אותו. במציאות, אין שני הסכמי גירושים זהים.

אומנות ניסוח הסכם גירושין מבוססת על צפיית עתיד בני הזוג וילדיהם, תוך ניסיון ליתן תשובה ההולמת את צרכי הצד המנסח לכול מצב שעשוי או עלול להתעורר בעתיד, וזאת בתנאי שלמנסח החוזה יש עניין בכך שיהיה קשה לשנותו (ראה מאמר "גירושים מופלאים – איך לנסח הסכם גירושין"). לפעמים יש למנסח עניין שההסכם יפתח או ישונה בעת מאורע מסוים או בכלל (לדוגמא: אם ההסכם נעשה כדי לרצות בן זוג על מנת שיסכים לתת גט, מתוך מחשבה לעדכנו לאחר מתן גט).

לסיכום – מרבית עורכי הדין המובילים לענייני משפחה מסרבים בתוקף לנסח הסכם עבור שני הצדדים, שכן במרבית המקרים קיים ניגוד אינטרסים ברור בין בני הזוג, וכמעט תמיד ניגוד אינטרסים זה עלול להיווצר ו/או להעצים בעתיד. אם לדעתך יש, או עלול להיווצר, ניגוד אינטרסים ביניכם ראוי להיוועץ עם עורך דין מומחה לענייני גירושים מטעמך.

להלן 15 דוגמאות שונות של הסכמי גירושין בין בני זוג:

לקריאה נוספת

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן