גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

גירושין: ג' נגד ד'

כשאני חושב על גירושין מורכבים, אני חושב על הגירושין של ארתור. סכסוך הגירושין שלו נמשך שנים והיו מעורבים בו כמה עורכי דין גירושין לפנינו. אנו היינו עורכי הדין גירושין האחרונים בסדרה. הרצון העז של אשתו לנגוס בעושרו של ארתור, שהיה איש הייטק מצליח מבית עשיר, הקשה על סיום סביר של הליכי הגירושין. תוך זמן קצר הצלחנו להשיג הסכם גירושין מיטיב עבורו, בעיקר בשל הבנת המצב לעומקו ושינוי מהותי באסטרטגיית הגירושין. מאז הגירושין נפגשתי עם ארתור כמה פעמים, עת גרושתו הנמרצת, שהרגישה מקופחת בגירושין, הגישה נגדו הליכים משפטיים שונים, שלא צלחו.

השבוע הוא פנה אלי בבקשה שונה. הוא ביקש ממני להכין הסכם ממון מורכב, שכן בחודשים האחרונים, הוא נמצא במערכת יחסים לוהטת עם גרושה יפיפייה + ילד מרוסיה. הוא סיפר לי שהאהבה ממש בוערת וקשה לו להמתין עד שהם יגיעו לישראל. ששאלתי היכן הבעירה, הוא הסביר לי שבינתיים היא רק בזום. איני יודע איך יתפתח הסיפור, אבל זה הזכיר את הסיפור העצוב של גלי ודויד.

דויד הכיר את גלינה באמצעות חברת שידוכים שיוצרת קשרים בין ישראלים לבין כלות מאוקרינה. שניהם היו גרושים. גלינה הייתה גרושה עם ילד, שהתגרשה, לדבריה, בשל התמכרות בעלה לשכרות ולסמים. דויד התגרש כיוון שאשתו החליטה להגר להוליווד, במטרה להיות כוכבת קולנוע.

תוך זמן קצר גלינה ודויד החליטו להינשא בטקס אזרחי במוסקבה. גלינה הפכה להיות גלי, עת אימצה שם ישראלי. דויד היה בטוח שלא ניתן להיות יותר מאושר ממנו, עת גלי החום והאהבה של גלי הציפו אותו. ההתלהבות שדויד חש ממערכת היחסים עם גלי וליאוניד בנה, הביאה אותו להישגים נפלאים גם בעבודתו. השיא הגיע עת כמה פורשים מחברת ההייטק בה עבד, הציעו לו להיות שותף בסטארט- אפ שיזמו.

תוך שנים בודדות קיבלו גלי וליאוניד אזרחות ישראלית ולמדו עברית. בתקופה זו דויד הפך להיות אדם מבוסס ביותר, עת הסטארט-אפ שלו הפך להיות שווה עשרות מיליונים. אמנם זה גרם לו לעבוד שעות רבות, אולם גלי עודדה אותו להמשיך להצליח, גם במחיר של שעות עבודה רבות ונסיעות ארוכות לחו"ל, שגרמו להם כמעט לא להתראות. בינתיים גלי קיבלה, לדבריה, משרה של אחות רחמנייה ובילתה את מרבית זמנה בבית החולים. את הזמן הנותר בילתה גלי, לדבריה, עם אוקסניה, חברתה משכבר הימים, שאף היא נישאה לישראלי. דויד כמעט לא זכה לראות את אשתו, שבילתה גם את סופי השבוע בתורנויות.

לאחר קבלת האזרחות הישראלית, האהבה הגדולה שחש דויד מכיוונה של גלי, הפכה למשב רוח צונן שלא לומר לאדישות מוחלטת. לא נדרש מאמץ גדול כדי להבין שגלי בוגדת בדויד תחת כל עץ רענן ועם מספר לא מבוטל של גברים. גלי לא ממש הכחישה זאת ודויד טרח לתעד את הודאתה. התגלית האמיתית הייתה כי בעלה לשעבר של גלי נמצא בישראל וכי היחסים ביניהם לא נפסקו מעולם. אוקסניה נתנה לגלי "כיסוי" להסוואת האמת.

דויד החליט למנוע מגלי לבצע את החלק האחרון במזימה שרקמה והוא להשתלט על חלק ניכר מכספו. באמצעות עורך דין גירושין מחברתנו הוא הגיש בקשה להתרת נישואין, בטענה כי כל עניין הנישואין היה תרמית אחת גדולה שרקמה גלינה עוד מתחילת הדרך, כדי להיחלץ ממדינתה ומקשייה הכלכליים ולזכות באזרחות ישראלית ובכסף. דויד אסף די ראיות להוכחת המזימה, כך שבית המשפט לענייני משפחה השתכנע שמדובר בהונאה רבתי, ומשכך פסק, לפי סעיף 8 לחוק יחסי ממון, שגלי תקבל אך אחוז זניח מהרכוש שנצבר בנישואין.

מצויד בניסיון נישואי התרמית והגירושין החכמים פנה דויד לחפש את אשתו השלישית, עימה ירצה להביא ילדים משותפים ולהזדקן.

לא תמיד הגירושין מסתיימים בצורה כה צודקת. יש מקרים בהם המזימה היא לא כה שקופה או הראיות הן לא כה ברורות והגירושין מסתיימים במפלתו של הצד התמים.

המסקנה, כאשר יש ספק, אין ספק שכדאי להקדים הסכם ממון לנישואין.

לייעוץ גירושין מיידי 24/7

או מלא/י פרטיך להלן

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן