גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

גירושי הייטק בהפתעה – מה הסיכוי שזה יקרה לך?

למרות שאינך שם לב, אט אט הזוגיות שלכם דועכת. אנשי הייטק רבים מקבלים תביעת גירושין, או בקשה ליישוב סכסוך, בהפתעה. אילו היו צופים זאת, הם היו מקדמים את פני הרעה. גירושין בהפתעה נובעים בעיקר כתוצאה מהתעלמות מהסימנים המקדימים לגירושין, ומאי הכרת גורמי הסיכון.

הסימנים המקדימים לגירושין הם רבים: לאחרונה הריחוק ביניכם הולך ומתעצם, אתם מדברים ומבלים פחות ופחות, כמות המריבות עולה, רגעי הקסם מתמעטים, הילדים מקבלים פחות תשומת לב, אין תקשורת, היא מתחילה להתלבש אחרת, יוצאת תדיר, מתעלמת מבקשותיך, מסתירה את הטלפון הנייד, מבלה יותר בעבודה, לא עונה לשיחות מסוימות בנוכחותך ועוד. גורמי הסיכון לגירושין בהפתעה של אנשי הייטק מגוונים: עבודה חדשה, סביבה חדשה, יציאה ללימודים, רילוקיישן, הקמת סטארט-אפ, הכרויות חדשות (ראו מאמר "גירושין בשל בגידה – האם היא בוגדת בך?" ו-"גירושין בשל בגידה – האם הוא בוגד בך?"), שינויים בשגרה, מסגרות חדשות לילדים, פעילויות ותחביבים חדשים ועוד.

יתכן שזה עשן ללא אש, אבל חשוב להיות מוכנים לכך. הפתרונות נגזרים מסוג קריירת ההייטק שלך, רמת הכנסתך, מבנה הרכוש המשותף שלכם ומקורותיו, היקף הנכסים הווירטואליים, קיומו של עסק או נכסים מיוחדים, גילאי הילדים, נכסי קריירה ומוניטין, אירועים שבאופק, כגון: אקזיט או שינוי בעלות ועוד. כל מקרה לגופו – אין שניים זהים!

אם קיבלת תביעת גירושין, או בקשה ליישוב סכסוך, בהפתעה, זה לא סוף העולם (ראה מאמר "קיבלת בקשה ליישוב סכסוך או תביעת גירושין?"). כדאי לפעול באחריות ובתבונה, ולכן אל תסמוך רק על המרשתת. היוועץ בהקדם עם עורכי דין מנוסים, שמתמחים בגירושי הייטק.

לקריאה נוספת

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן