גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

הערכת עורך דין

מה בין עורך דין רגיל לבין עורך דין מעולה?

  1. עורך דין רגיל עסוק בשאלה מהן העובדות של המקרה שלך, עורך דין מעולה עסוק בשאלה כיצד להציג את העובדות וכיצד לקדם עובדות חדשות אשר יובילו אותך לניצחון.

     

  2. עורך דין רגיל עסוק בהסברת החוק בעוד עורך דין מעולה עסוק במציאת פתרון יצירתי אשר יאפשר ללקוחו לחמוק מהשלכותיו הלא נוחות של החוק.

     

  3. עורך דין רגיל יאמר לא אחת “אין מה לעשות” או “זה מקרה אבוד”. אצל עורך דין מעולה אין מילים כאלו בלקסיקון – לכל היותר תשמע ממנו שהוא עדיין לא מצא את הפתרון האידיאלי.

     

  4. עורך דין רגיל עסוק בפתרון הסכסוך שלפניו, בעוד עורך דין מעולה דואג גם למניעת סכסוכים עתידיים.

     

  5. עורך דין רגיל מתמקד בתחום גירושין,  בעוד עורך דין מעולה הינו בעל ידע בתחומי חיים ובתחומי משפט נרחבים ומסוגל למצוא פתרון משולב.

     

  6. עורך דין רגיל פועל בדרך כלל לבדו, ללא היוועצות, בעוד עורך דין מעולה מתייעץ עם עורכי דין בדרך של סיעור מוחות.

     

  7. עורך דין רגיל מתכנן את המהלך הקרוב בעוד עורך דין מעולה אינו נוקט צעדים טרם גיבש אסטרטגית גירושין כוללת ותכנית עבודה מפורטת, בבחינת סוף מעשה במחשבה תחילה.

  8. עורך דין רגיל יטען בלהט כי “כל תיקי הגירושין הם בערך אותו דבר” , עורך דין מעולה מבין כי אין גירושין זהים כשם שאין בני אדם זהים.

  9. עורך דין רגיל עסוק במציאת אשמים לקשיים: השופט קשה, בן הזוג איום ונורא, כולם נגד גברים וכו’. עורך דין מעולה לענייני גירושין עוסק בנטילת אחריות ומציאת פתרונות למצבים עימם יש להתמודד.

  10. עורך דין רגיל בתחום גירושין מתמחה בצפיית פני עבר בעוד עורך דין מעולה מתכנן פני עתיד.

  11. עורך דין רגיל בתחום גירושין ממעט להתעניין באישיותו של בן הזוג, בעוד עורך דין מעולה מבין כי לימוד דפוסי התנהגותו של בן הזוג מאפשר לנצחו.

  12. עורך דין רגיל מתבסס בעיקר על החוק הכתוב, בעוד עורך דין מעולה יודע כי המאבק המשפטי יוכרע לרוב בקריסת אחד מבני הזוג, וזאת בטרם יגיעו לדון בשאלות חוקיות מפליגות…

  13. עורך דין רגיל בענייני גירושין ממעט להתייעץ עם עורכי דין ומומחים נוספים מתחומים אחרים, בעוד עורך דין מעולה יתייעץ עם עורך דין פלילי, עורך דין מסחרי, עורך דין בדיני עבודה, עורך דין בתחום מיסים, פסיכולוגים, רואי חשבון וכו’.

  14. עורך דין רגיל סובר כי מאבק גירושין הוא בראש ובראשונה מאבק משפטי, בעוד עורך דין מעולה מבין כי גירושין הוא בראש ובראשונה מאבק פסיכולוגי בו הקשר לזכויות חוקיות מינימאלי למדי.

  15. עורך דין רגיל יטה לעשות פעולות שיישאו חן בעיני לקוחו, עורך דין מעולה יעשה רק פעולות המשרתות את האינטרס הממשי של לקוחו.

  16. עורך דין רגיל יעסוק במספר תחומים לרבות גירושין. עורך דין מעולה יעסוק אך בנושאי גירושין שכן מורכבות הנושא אינה מאפשרת הרחבה לתחומים אחרים.

  17. עורך דין רגיל לנושאי גירושין ממצה תפקידו בייצוג המשפטי של לקוחו. עורך דין מעולה מבין את החשיבות שבחיזוק לקוחו גם מבחינה נפשית ואישית כתנאי להבטחת ניצחונו.

  18. עורך דין רגיל לנושאי גירושין מתייחס לעבודתו כ”טכנאי”. עורך דין מעולה הוא אדם המבין כי עסקינן בבני אדם ומתייחס לייצוג לקוחותיו כשליחות.

  19. עורך דין רגיל עסוק בשאלה כיצד להציג את העובדות בפני בית המשפט לענייני משפחה או בית דין רבני. עורך דין מעולה יגלה יסודיות וינסה לחפש ולהעמיק בעובדות נוספות כך שייווצר שילוב (אינטגרציה) שיעצים את עמדת הלקוח, ויציגו באור הנכון.

  20. עורך דין רגיל יבקש לחייב אותך בשכר טרחה לפי זמן עבודתו, בעוד עורך דין מעולה יחייב אותך בסכום קבוע שכן הוא יעיל וערוך למשימה ולכן סביר שימצא עבורך את הפתרון הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן