גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

גירושין מורכבים בעזרת עורך דין גירושין סמוי

גם אם הגירושין שלך סבוכים ומורכבים, ומערבים ריבוי נכסים, הכנסות עתק של אחד מכם, עסק משגשג, אופציות ומניות, משרה מדהימה, עתיד בהייטק, קשיים עם הילדים ונכסי קריירה, יתכן שהדרך הנכונה ליישומם היא באמצעות עורך דין גירושין הסמוי מן העין… האם הרעיון הוא שעליך לנהל את הליכי הגירושין בעצמך? ממש לא!

השיטה עובדת כך: דאג שיעמוד לרשותך עורך דין גירושין הטוב ביותר שביכולתך לשכור, הבקיא בטכניקה של גירושין בעזרת עורך דין גירושין סמוי. הוא יתכנן עבורך את הליכי הגירושין, ייפתח עבורך אסטרטגיית גירושין מנצחת, יבהיר לך את המסלול העיקרי ואת המכשולים הצפויים וינחה אותך באופן שוטף כיצד לנהל משא ומתן עם הצד השני, במטרה להגיע להסכם גירושין בהסכמה.

כך הצד השני לא יהיה ער כלל לקיומו של עורך דין גירושין לצדך. מבחינתו, מדובר בגירושין ידידותיים, ללא עורכי דין גירושין וללא צורך בהליכים משפטיים. לא למותר לציין כי טכניקת גירושין זו מתאימה בעיקר לצד החזק בגירושיןבעל הנכסים, הממון, נכסי הקריירה, הרכוש הווירטואלי ועוד… לעיתים, היא עשויה לעזור גם לצד החלש…

במרבית המקרים בהם הצד החזק בגירושין שוכר עורך דין גירושין מ"הליגה הלאומית" באופן גלוי, נגרר גם הצד החלש לעשות כן, בדרך כלל בעזרתם של קרובי משפחה או בן זוג חדש… במצב עניינים זה עורכי הדין גירושין של הצד החלש הופכים כל אבן כדי למצות עד תום את זכויות הצד החלש, ולפעמים גוררים את ההליכים, כדי למצותם. לא פעם הם גורמים נזקים חמורים לצד החזק כדי שייכנע לדרישות, שספק אם יש להן בסיס עובדתי או משפטי.

כאשר עורך הדין גירושין שלך נותר סמוי מן העין, והצד השני לא ער לקיומו, ספק אם הוא יטרח לשכור עורך דין גירושין, ואם כן, ספק אם ישקיע בכך את מה שנדרש לצורך העמקה במכלול זכויותיך, ובמיוחד באלו הנסתרות מן העין.

הנושא אכן מורכב ובעל צדדים רבים. יתכן שסיפור גירושין מהחיים יוכל להמחישו טוב יותר.

הגירושין של מורן ומאיר:

מורן ומאיר התחתנו כשהם בני 20 מתוך אהבה גדולה. ברבות השנים, ולאחר שנות נישואין רבות הם מצאו עצמם גרים בשתי יבשות נפרדות כשאוקיינוסים מפרידים ביניהם. כשנתיים ניהלו השניים נישואין ב"שלט רחוק". מורן התגוררה בישראל עם ילדי הצדדים ואילו מאיר ההייטקיסט התגורר בפנסילבניה ארצות הברית, במסגרת רילוקיישן בחברה בה הוא עובד. מאיר הגיע לארץ למספר ביקורים ומורן והילדים הגיעו אליו לחופשות קצרות. כך ניהלו בני הזוג את חיי הזוגיות והמשפחה שלהם.

לא היה פשוט לנהל כך חיי זוגיות. המרחק, הבדידות והאינטימיות שדעכה נתנו את אותותיהם. מורן שבעלה היה רחוק ממנה נתנה עיניה בחברתה הטובה לעבודה, ומה שהתחיל כיציאות משותפות ואוזן קשבת שמצאו אחת אצל השנייה התפתח לרומן בין השתיים. תחילה, שמרה על כך מורן בסוד וניהלה חיים כפולים אולם עד מהרה יצאו היא ובת הזוג רותי קבל עם ועדה, ומורן רצתה להתגרש.

מורן עדכנה את מאיר על רצונה בגירושין ועל הרומן עם בת הזוג בשיחת וידאו. "הכל בגללך" הטיחה בו. "המעבר שלך, ההשקעה העבודה, זמן רב לא אכפת לך ממני ואני לא נמשכת אליך. אני מאוהבת ברותי ורוצה לחיות איתה. רותי ממלאת אותי אהבה. אני רוצה להתגרש". אמרה לו. מורן הייתה ערוכה לשיחת הגירושין רגשית ונפשית, אולם את מאיר בקשתה של מורן להתגרש תפסה בהפתעה. הוא לא העלה על דעתו שאשתו מזה שני עשורים רוצה להתגרש, ועוד בגלל רומן עם אישה. מאיר נדהם מעצמת רצונה של מורן להתגרש.

מאיר, שחוץ מעבודתו בחברת הייטק ידועה שקד, עם כמה חברים, על פיתוח סטארטפ משלו, ידע שאם מורן רוצה להתגרש, זה מה שיקרה, ועליו להשלים עם הגירושין. לאחר שהתאושש מההלם הראשוני, הבין כי עליו לנהל את הגירושין בצורה מיטבית ולנצל את העובדה שמורן נחושה להתגרש וכמה שיותר מהר.

חיש מהר ביקש מאיר להיוועץ עם עורך דין גירושין מיומן על מנת לנצל את חלון ההזדמנות לגירושין מהירים בטרם יתפרסם נושא הסטארטפ, ועל מנת שמורן לא תטען לזכויות בו.

עורך דין גירושין מהליגה הראשונה עימו התייעץ מאיר, הסביר לו איך אפשר להגן על הסטארטפ שלו במקרה של גירושין. עורך הדין גירושין, שהיה גם מומחה לתכנון אסטרטגי ולהייטק, הציע למאיר לנהל מול מורן את המשא ומתן בעצמו, לאחר שעורך הדין יתכנן את המהלכים וינחה את מאיר צעד אחר צעד מאחורי הקלעים. בתום תכנון הגירושין והסכמה על אסטרטגיית הגירושין, הגיב מאיר למורן כי הוא מבין שאין לו ברירה והציע שהם ייעצבו ביחד הסכם הגירושין ידידותי ביניהם.

עולה כי בעוד מורן התייעצה עם רותי, שהתגרשה לאחרונה, ועם חברות נוספות בעלות ניסיון רב בגירושין, ואפילו לא חשבה לשכור שירותי עורך דין גירושין, מאיר התייעץ עם עורך דין גירושין מנוסה ובעל ידע בגירושי הייטק וסטארטפים, אותו שמר סמוי מן העין.

בעת הגירושין היו לבני הזוג שתי דירות, חשבונות בנק וקופות גמל עם חסכונות בהיקפים ניכרים. אולם הנכס העיקרי האמיתי שהיה להם בעת הגירושין הינו יכולתו של מאיר להרוויח מאות אלפי ₪ בחודש (נכס קריירה) ובעיקר התכנית המתקדמת להקמת הסטארטאפ (נכס ווירטואלי).

הלחץ של מורן להיות גרושה ולחיות את החיים בהם חשקה לצד רותי בת זוגה, הוביל אותה לנהל משא ומתן מהיר מול מאיר בדרך לגירושין. היא ממש הופתעה מנדיבותו הרבה עת הסכים לדרישתה להעביר דירה אחת לרשותה, להשאיר את הדירה השנייה לרשותה עד גיל 18 של הילד האחרון, כדי שתוכל להשכירה ובכך להבטיח את מזונות הילדים. במיוחד הופתעה מורן עת הסכים מאיר לחלק את הכספים שצברו בבנקים ביחס של 30:70 לטובתה. מורן הייתה בעננים – גם מצאה את אהבת חייה וגם זכתה להישגים מדהימים בגירושין, לשיטתה. מאיר הגיע ארצה, הסכם הגירושין נחתם ואושר בבית הדין ובו ביום הם התגרשו זה מזו בגט פיטורין. מורן הייתה מאושרת!

מיד לאחר מכן חזר מאיר לארצות הברית והמשיך לפתח את הסטארטאפ המבטיח, עליו החל לעמול כבר מספר חודשים טרם הגירושין.

סביר להניח כי מורן לעולם לא תדע מהם נכסים ווירטואליים, מהם נכסי קריירה ובעיקר מה היה שוויה של הטכנולוגיה שפיתח מאיר בחודשים האחרונים לנישואין… התחושה שלראשונה בחייה ניצחה את מאיר תמשיך להזרים עליצות בעורקיה במשך שנים רבות, ותעזור לבני הזוג לשמור על יחסים שיעזרו לגדל את הילדים בהרמוניה – גם לאחר הגירושין.  

מאיר, מצידו, הבין כי הוא חסך לעצמו מיליונים רבים ועימותים מיותרים והרגיע את מצפונו בעובדה שלא יוכל לבזבז בחייו סכומים כה גבוהים כפי שחסך בגירושין, ומן הסתם הם יישארו לילדים המשותפים. הוא הופתע לא רק מהתוצאה המדהימה שקיבל, אלא גם מחשבון שכר טרחת עורך הדין, שהיה נמוך מהמקובל בגירושין כה מורכבים… קודם לכן, הוא הופתע מהעובדה שגירושין כה מורכבים, שלקחו במקרים דומים חודשים ושנים, הפכו להיות כמעט מידיים, הסתיימו ללא עימותים והשאירו את גרושתו מרוצה מאוד…

לסיכום

חשוב להכיר באופציית הגירושין עם עורך דין גירושין סמוי. מסתובבים בנינו עשרות אלפי גרושים שאילו ידעו על אפשרות זו היו חוסכים לעצמם משאבים רבים, זמן, מפחי נפש ועלויות מיותרות בדרך לגירושין. לא פחות מוזרה היא העובדה שמסתובבים בינינו מאות רבות של גרושים שמחים, מרוצים וטובי לב, שהיו למעשה "קרבנות" של גירושין ידידותיים ומהירים אל מול עורך דין גירושין סמוי, אך חושבים שניצחו את הגירושין והם אסירי תודה, עד היום, לבן הזוג ה"נדיב"…

לייעוץ גירושין מיידי 24/7

או מלא/י פרטיך להלן

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן