גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

גירושין של עורכי דין

גירושין של עורכי דין, או גירושין מעורכי דין, הם מורכבים, ומצריכים אינטגרציה של נתונים רבים, בדיקות מעמיקות ומיומנויות מיוחדות.

לייעוץ גירושין מיידי 24/7

או מלא/י פרטיך להלן

עורכי דין נהנים ממקצוע יוקרתי. הם צוברים מוניטין אישי ועסקי, בצד קשרים מועילים. מקצועם משמש קרש קפיצה לתפקידים בכירים במשק, בכלכלה, בפוליטיקה באקדמיה ועוד. לעורכי דין יש פוטנציאל להתבסס בין לילה, כתוצאה מניצחון בתיק תקשורתי, מהצלחה יוצאת דופן, ממינוי לתפקיד חשוב, מפרסום של מאמר פורץ דרך ועוד. מאידך, הצפת המקצוע עלולה לגרום, לאורך זמן, לפיחות במעמדם ובפוטנציאל הכלכלי שלהם.

בקיצור – מקצוע לא משעמם ועתיר תהפוכות…

במהלך גירושין של עורכי דין, הנכסים הלא מוחשיים והסיכונים שבצידם, הופכים להיות סלע מחלוקת עיקרי בעת חלוקת המשאבים, בעיקר אם בן או בת הזוג היו שותפים גם לתקופות המתישות של הלימודים, הסטאז’ והשנים הראשונות, בהן נרכשו הידע והניסיון המעשי.

אם בבעלותכם משרד לעריכת דין אתם, למעשה, בעלי עסק, שלא אחת, שוויו הכלכלי רב (ראה מאמר "גירושין של עצמאים ובני זוגם"). גם אם יש לכם תפקיד בכיר במשרד יוקרתי, מעמד פוליטי או אקדמי, תפקיד שיפוטי או משרה בכירה, נראה שאתם בעלי נכסי קריירה של ממש.

חלוקת נכסים אלו, שנצברו במהלך הנישואין, עלולה להיות שנויה במחלוקת, במהלך גירושין של עורכי דין או גירושין מעורכי דין. לא אחת, ניתן לבסס את אי חלוקתם של נכסים אלו, או את איזונם. לחילופין, ניתן להפחית מערכם, לצורך חלוקה, מנימוקים כלכליים ומשפטיים, המשתנים ממקרה למקרה.

בשל מעמדם, עורכי דין רגישים לגילויים מביכים, העלולים לצוץ תוך כדי הליכי הגירושין. אין מנוס מלתכנן גם כיצד להתמודד עם בעיה זו.

לאור פסיקות חדשניות בדבר נכסים לא מוחשיים של עורכי דין, שהתפרסמו ברבים, גם בני הזוג של עורכי הדין הפכו להיות מודעים לנושא. מטעם זה סביר לצפות כי המחלוקות בדבר נכסים אלו תלכנה ותתעצמנה.

היכולת המילולית הגבוהה של עורכי הדין מסייעת להם, לפרקים, לטאטא אל “מתחת לשטיח” מחלוקות שמתגלעות במהלך הנישואין. מטעם זה, כאשר פורצת מחלוקת משמעותית, היא עוצמתית יותר, ומתנהלת בחזית רחבה יותר מאשר במהלך גירושין של מי שאינם עורכי דין. אין להתעלם מהעובדה שמרבית עורכי דין הם גם בני אדם ויש להם לב. בעת גירושין, הם פועלים, לא אחת, בצורה רגשית, שלא עוזרת להם לנצח את הגירושין…

בקיצור, גירושין של עורכי דין הם מורכבים יותר מגירושין של בני זוג רגילים. לכן, אם אתם עורכי דין, או נשואים לעורך דין, ופניכם לגירושין, כדאי לכם להתייעץ, מבעוד יום, עם עורכי דין, המתמחים בגירושין של עורכי דין.

לקריאה נוספת

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן