גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

משפחת לוין והקורונה

לפני 20 שנים לערך נפגשו אילן גרין הדוגמן ואילנה לוי הדוגמנית והאהבה ניצתה ביניהם, ממש ממבט ראשון. שנה לאחר מכן הם מצאו את עצמם מתחת לחופה. הם איחדו לא רק את גורלם, אלא אף את שם משפחתם. במקום לוי וגרין, הם בחרו בשם לוין, שמאחד את שני השמות. הדבר כה מצא חן בעיני הוריהם, משני הצדדים, וגם הם החליפו גם את שמם ללוין. כך כללה משפחת לוין המורחבת את סבא וסבתא לוין (גרין לשעבר), סבא וסבתא לוין (לוי לשעבר) את בניהם אילן ואילנה לוין וגם את ארבעת הנכדים לבית לוין. משפחת לוין המורחבת הייתה משפחה מלוכדת ושמחה. הם חגגו ביחד את החגים ואת הלידות. למעשה כמעט כל יום במשחת לוין היה חגיגה. כאשר הגיע זמנם של הוריהם של אילן ואילנה לעבור לדיור מוגן, הם בחרו באותו בית אבות, שהיה בפאתי השכונה בה התגוררו אילן ואילנה.

לאורך השנים היו היחסים במשפחת לוין המורחבת ממש אידיאליים. כל אחד אהב אהבת נפש את כל האחרים, והיה ברור שכולם הולכים להזדקן עם כולם. אילן נהג לומר שהוא כבר לא בטוח מי הם הוריו. האם הם אלו שהביאו אותו לעולם, או הוריה של אילנה, שהתנהלו ממש כהוריו מאז הכיר אותם. בתוך אוירה משפחתית חמה זו גדלו ילדי בני הזוג, שהפכו למודל של מצוינות והישגיות בצד אנושיות – ראש גדול בשילוב עם לב ענק.

ברבות השנים הפך אילן מדוגמן לסוכן דוגמנים מצליח ביותר. ההבנה העמוקה שרכש בנפש הדוגמנים, עת דיגמן בעצמו, בשילוב עם הידע שרכשה אילנה כדוגמנית, הביאו אותו להצליח בהחתמת טובי השחקנים והדוגמנים, שחלק מהם אף הפכו בינלאומיים, ועברו לבירות אירופה וארצות הברית. אין ספק שחלק משמותיהם מוכרים אפילו לך. לא למותר לציין כי ההצלחה המקצועית הביאה לאילן ואילנה הצלחה כלכלית, שאפשרה להם להגשים את כל חלומותיהם ויותר.

האם היו במשפחת לוין משברים? מי זוכר? הכל נפתר בכוח האהבה והקשרים המעולים שבין כולם. כנראה שהביטוי "קשורים בכל נימי נפשם" בא לעולם רק כדי לתאר את משפחת לוין המורחבת…

את מה שנראה המשבר הרציני הראשון במשפחת לוין הביאה דווקא הקורונה. בבית האבות בו שכנו הוריהם של אילן ואילנה התגלו כמה חולי קורונה ושניים מהם אף נפטרו. כל האחרים הוכנסו להסגר. כל יום התבשרה משפחת לוין על חולים נוספים בבית האבות, שחלקם במצב קשה. כמובן שהשגרה הרגילה בה היו נפגשים שלושת הדורות לבית לוין מספר פעמים בשבוע לא יכלה להישמר. שלא בטובתם, חוו דור ההורים המבוגרים פחד מוות, והם החלו נוקטים צעדי זהירות קיצוניים. בעיקר הם החלו עוסקים בשאלות הרות גורל הקשורות למעברם לעולם שכולו טוב – צוואות, חלקות קבר ושאר מרעין בישין. אילן ואילנית ניסו להוציא את הוריהם מהמחשבות הדיכאוניות, אך ללא הועיל. הם לא הצליחו להדביק אותם באופטימיות שלהם.

במסגרת "תכניתם" לעבור לעולם שכולו טוב ניהלו הוריו של אילן שיחה ממושכת ונוקבת עימ, וגילו לו סוד, שנצרו בליבם כמה שנים. הם אף העבירו לו תמונה שתומכת במידע המטלטל. למרבה הפלא גם הוריה של אילנה, מתוך מחשבה שיומם קרב, ניהלו עימה שיחה נוקבת, והעבירו לה מידע, לא פחות מטלטל, אותו נצרו בליבם שנים רבות, כדי לא לפגוע במשפחה הנפלאה.

בערב, לאחר שהילדים הלכו לישון, פנה אילן לאילנה ואמר "אנחנו חייבים לדבר" "נכון" ענתה לו אילנה "אנו חייבים לדבר, ויפה שעה אחת קודם" כאן החל דיון ילדותי מי יאמר את אשר על ליבו ראשון. בסוף הוחלט שכל אחד יכתוב על פתק את מה שברצונו לומר לשני והם יחליפו את הפתקים. אילנה הייתה הראשונה להגיב למידע שהיה בפתק של אילן, בלוויית תמונה "מרשיעה" לכאורה. "אתה זוכר" היא אמרה "שביקשת ממני לעזור לאשתו לשעבר של אחיך בקשר לילדיה, שכן בעלה החדש מתעלל בהם?" "אכן נפגשתי איתה ועם הבן הבכור שלה וחילצתי אותה מהמצוקה. הנשיקה המצולמת היא עם בנה, שגילו מחצית מגילי. זו הייתה דרכו התמימה להודות לי. אם אינך מאמין אנא שאל אותה…" "אני מאמין לך ואין לי שום צורך לברר" אמר אילן והחל מסביר לאילנה את ה"אירוע" שבו הוא היה מעורב. "אין לי צורך בהסברים" אמרה אילנה. "אני בטוחה שמדובר גם לגביך בסוג של אי הבנה, ותו לא". 

בקיצור, העננה הכבדה שהעיבה על משפחת לוין הפכה לגשם שוטף של שמחה ואהבה. יתכן שזו הייתה הפעם הראשונה שאילן ואילנה הפנימו באמת שהם הולכים להישאר ביחד לנצח, ויהיה אשר יהיה. "תודה רבה לך קורונה" הם אמרו בחיוך לפני שעברו לחדר השינה.

לייעוץ גירושין מיידי 24/7

או מלא/י פרטיך להלן

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן