גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

כיצד לקבל תשובה משפטית מיידית לבעייתך

ייעוץ משפטי מיידי בטלפון מעורך דין מומחה לגירושין

תשובה מיידית מעורך דיןפגישת הייעוץ הטלפונית נועדה על מנת להציג בפניך תמונה ראשונית על מצבך ועל אפשרויות הפעולה העומדות בפניך, טרם נקיטת הליכי גירושין. שיחתך תנותב ישירות למנהלים בכיר. בפגישת הייעוץ הטלפונית תתבקש לפרט בפני עורך הדין את הנתונים החשובים להבנת עניינך, כדי שעורך הדין יבין היטב את בעייתך, ויוכל לענות לשאלותיך. במקרים דחופים, נסייע לך לנקוט צעדי חירום. אם עניינך מורכב, עורך הדין ישלח לך שאלון מיקוד לאיסוף פרטים נוספים, במטרה לקיים דיון מעמיק. פגישת הייעוץ הטלפונית אינה מחייבת, אינה כרוכה בתשלום ותוכנה יישמר בסודיות מלאה. כאשר עניינך מורכב, כדאי לך לבחור בפגישה טלפונית, שתוביל לפגישה אישית.

טלפון ישיר לעורך דין מומחה: 1-800-60-90-80

ייעוץ בדואר אלקטרוני מעורכי דין מומחים לנושאי גירושין

מטרת הייעוץ בדואר אלקטרוני (דוא"ל) הינה להשלים מידע, או לספק פרטים נוספים על הנאמר באתר. ככל שנקבל ממך יותר פרטים בדוא"ל, כך תהיה התשובה חדה וממוקדת יותר. בשאלות מורכבות רצוי לציין מספר טלפון ושעות התקשרות נוחות, על מנת לאפשר לנו להשיב לך תשובה מקיפה לשאלתך באמצעות שיחה טלפונית.

לייעוץ משפטי מהיר בדואר אלקטרוני: הקליקו כאן

כיצד להכין את עצמך לפגישת הייעוץ האישית

פגישת הייעוץ האישית היא גולת הכותרת של מאמציך להבין את מצבך המשפטי, להתרשם אישית מהייצוג המוצע לך, מהפתרונות שיועלו בפניך ולקבל הצעת מחיר, בכתב, העונה לכל מצב או קושי שיתעוררו בהליך הגירושין. בדרך כלל, הפגישה האישית נערכת בחברתנו עם שני עורכי דין בכירים, במטרה לקיים במהלכה סיעור מוחות יצירתי, שיוביל לפתרון האופטימלי לבעייתך. כדי לאפשר לעורכי הדין היכרות מעמיקה של עובדות המקרה שלך, ערכנו שאלון מיקוד, שיסייע בידך להתמקד בנתונים הרלוונטיים לגירושין, ויאפשר לעורכי הדין שלנו דיון והתייעצות מוקדמים, שבסופם נתכנן עבורך אסטרטגיית גירושין מנצחת. פגישת הייעוץ האישית אינה מחייבת, אינה כרוכה בתשלום ותוכנה יישמר בסודיות מלאה. משך הפגישה הוא כשעה.

שאלון מיקוד – לפיתרון בעיות גירושין מורכבות

אם בעייתך מורכבת רצוי כי לאחר שיחת הטלפון הראשונית תמלאו שאלון מיקוד, אותו ניתן להוריד בלחיצה על האייקון להלן,

הקפיד/י למלא ביסודיות את השאלות הרלוונטיות לעניינך .

להורדת שאלון מיקוד, הקליק/י כאן.

את השאלון ניתן להחזיר אלינו בפקס, על פי רשימת הפקסים בתחתית העמוד או במייל לעורך דין הבכיר, עימו שוחחת.

לנוחיותך, להלן דרכי ההתקשרות עם עורכי הדין הבכירים בחברתנו:

מנהל סניף ירושלים – עו"ד מיכאל דרעי: mi@azr.co.il טל: 02-6250150 פקס: 02-6244221

לגירושין בענף ההי-טק – עו"ד אברהם עזריאלנט: av@azr.co.il טל: 03-5277088 פקס: 03-5277099

דילוג לתוכן