גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

היא בוגדת – מה אומרים החוקרים הפרטיים?

בלי כל קשר למה שאומרים הביולוגיים, הסוציולוגים, הפסיכולוגים ואחרים, טוענים החוקרים הפרטיים כי "הכל אפשרי" וכי "אין עשן בלי אש". הניסיון המצטבר מוכיח כי הבוגדים נמנים על כל הסוגים ועם כל שכבות הציבור, וכי הפרמטר העיקרי המצביע על בת זוג בוגדת הינו עצם החשד. לראיה – ברוב המקרים בהם מזמין בן הזוג חקירה על בן זוגו, אכן מתגלית בגידה, או הסתרת מידע מסוג שהוא. החוקרים גילו כי ברוב המקרים המידע המצביע על בן הזוג הבוגד נמצא אצל בן הזוג החושד, אולם מסיבות שונות הוא מעדיף לעצום את עיניו, ולא לרכז את כל הנתונים למערכת אחת שנותנת את התשובה. ברוב המקרים, החוקר, שעוקב אחר בן הזוג, יודע מראש את התוצאה מהתיאורים שנמסרו לו, והוא מבצע את המעקב אך ורק כדי להשיג את ההוכחה. לדעת החוקרים הפרטיים, ישנם סימנים מקדימים מסוימים המנבאים בגידה. כאשר סימנים אלה מצטרפים יחדיו, הסיכויים שבן הזוג אינו בוגד אינם גבוהים משמעותית מהסיכויים שלך לזכות בפרס הראשון בהגרלת הלוטו, למרות שלא רכשת כלל כרטיס הגרלה. הידע בדבר סימנים מקדימים אלה, נאסף במשך שנים רבות על ידי חוקרים פרטיים רבים ברחבי העולם, והוא עובד בישראל לשאלון המתאים לתנאי החברה בארץ, במגמה לתת לך תמונה על גודל הסיכוי שבת זוגך בוגדת בך.

בטרם תיגש למלא שאלון זה, עליך לדעת כי רבים אינם מפיקים את מלוא התועלת משאלון זה, כיוון שאין הם ממלאים את התשובות על פי מה שהם יודעים, אלא על פי מה שהם רוצים שיהיה. זה המשך צפוי למדיניות – בת היענה – של התעלמות מדברים גלויים. אנו מקווים שאתה שייך לאלה המהלכים בעיניים פקוחות, כיוון שמדיניות בת היענה תוצאתה גרועה ביותר – האמת המרה תופיע, ותפתיע אותך במצב בו כבר לא תוכל לעשות הרבה כנגדה…

אם תשיב בצורה אמיתית לשאלות, תוכל לחסוך, לא פעם, את שלב הבילוש, ולגשת ישר לעורך דין שיסייע לך להתמודד עם הבעיה. לחילופין, תוכל לפנות לפסיכולוג שילמד אותך כיצד לקבל את בגידת בת זוגך ללא רגשי עוינות, או למומחה לסטטיסטיקה שיסביר לך שהשאלון אינו מושלם, ולמרות הסימנים הברורים, ייתכן שבת זוגך אינה בוגדת בך, או שבגידתה בך היא כל כולה משל ומקסם שווא.

השאלון, המופיע בהמשך, מתייחס למרבית הנושאים והסימנים האופייניים לבת זוג בוגדת. הוא כולל שאלות ממוספרות. חלקן, לכאורה, אינן קשורות לנושא, אולם המידע המתקבל משילובן, עוזר להבנת התמונה הכוללת לגבי בת זוגך. עליך לקרוא כל שאלה בתשומת לב מלאה ולהחליט אם השאלה נכונה או לא ביחס לבת זוגך. את תשובותיך סמן בדפי השאלון. אם השאלה נכונה או לרוב נכונה לגבי בת זוגך, הקף בעיגול את הניקוד המצוי בעמודה "כן" משמאל לשאלה. אם השאלה, לא נכונה או בדרך כלל לא נכונה לגבי בת זוגך, סמן בטור האמצעי – טור ה"לא" – עיגול קטן או (3) על מנת להיות בטוח שלא דלגת על השאלה. אם אינך יודע את התשובה הקף את הניקוד המצוי בעמודה "לא ידוע" משמאל לשאלה. אל תשאיר משפטים ללא תשובה ברורה של "כן" או "לא" אם אתה יכול להימנע מכך. עצם העובדה שאינך יודע את התשובות לחלק מהשאלות מצביעה על בעיה, שכן אתה אמור להכיר את בת זוגך והרגליה, לפחות ברמה המאפשרת לענות על רובן המכריע של השאלות. השתדל להשיב בכנות, שכן אין טעם לרמות את עצמך.

בסיום כל פרק (למשל, בית) סכם את המספרים המופיעים במשבצת התשובות עליהן ענית "כן", או "לא ידוע" ורשום את התוצאה במקום המתאים. שאלות עליהן ענית "לא", נשארות ללא ניקוד.

דילוג לתוכן