גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

גירושין וקורונה – החוזר מאיטליה

החוזר מאיטליה

זה עתה חזר משה מאיטליה, לשם נסע לחופשה, בחברת כמה ידידים וידידות משותפים לו ולגלית אשתו. גלית נשארה בבית עם הילדים כיוון שלא היה מי שישמור עליהם בעת החופשה. בדיעבד, היא שמחה שלא נסעה, כיוון שהוראות הבידוד לשבים מאיטליה הבהירו לה שלו הייתה מצטרפת לחופשה, לא היה מי שיטפל בילדים בעת השבתת מסגרות החינוך. גלית קיבלה ברגשות מעורבים את החלטת בעלה, וחלק מחברי הקבוצה, לא לחזור הביתה, אלא לשהות במלון חדיש, שהוכשר לספק בידוד לחשודי קורונה. מחד, היא התגעגעה למשה, שמזה חודש לא התראתה עימו, ומאידך היא העריכה מאוד את ההקרבה שהוא מגלה בבידוד מחוץ לבית, כדי לא לסכן אותה ואת הילדים. בשיחות הטלפון שהם ניהלו ביניהם, ובשיחות בין משה לילדים, הרגישה גלית שהיחסים ביניהם מתפתחים ומעצימים, כמו שהיה בתחילת ההכרות ביניהם, וליבה התמלא בסערה מחודשת. 

לא הכול היה ורוד. נועם, הבן הצעיר החליק במטבח, בשעת לילה מאוחרת, ושבר את רגלו. גלית מיהרה להחישו למיון, לא לפני שטלפנה למשה, כדי לעדכנו. משה לא ענה. גלית הניחה כי השתיק את הטלפון טרם הלך לישון, ולכן טלפנה למלון וביקשה את חדרו. משה ענה לה מנומנם קמעה ולקח לו זמן להבין את המצב. ברקע השיחה שמעה את קולה של מרים, חברתה הטובה ביותר, שואלת את משה בעצבנות "מי זה המטורף שמתקשר בשעה כזו?". היא חשה כיצד בעלה מנסה להסות אותה. למרבה האירוניה, שעות קודם לכן גלית שוחחה עם מרים ממושכות, ותארה לה כיצד היא התאהבה מחדש במשה…

גלית הייתה מאז ומתמיד בחורה נבונה ומהירת תפיסה להפליא. סוג של גם יפה וגם אופה… שרות צבאי מפואר ב- 8200, ושנים של עבודה בחזית ההייטק, חידדו את חושיה. היא הבינה את המצב המורכב כהרף עין, אך לא אמרה למשה דבר מיותר, וסיימה את השיחה בהצהרה "אוהבת". 

גלית לא שיתפה איש במידע המטלטל שאליו נחשפה זה עתה. היא הבינה שהיא חייבת לקבל החלטות ויפה שעה אחת קודם. כבר מבית החולים, במהלך ההמתנות הארוכות לטיפול בנועם, שוחחה גלית עם עורך דין גירושין, המתמחה בגירושי הייטק, ותכננה עימו כיצד היא תשתלט על מרבית הרכוש המשותף, שגולת הכותרת שלו היא הסטארט-אפ המצליח של בעלה, שזה עתה גייס עשרות מיליוני $. בליבה חשבה "עכשיו שמרים תעזור לו להקים את הסטארט-אפ הבא, כפי שאני עזרתי לו להקים את הנוכחי…"   
המשך יבוא…

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן