גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

מה אומרים החוקרים הפרטיים?

בלי כל קשר למה שאומרים הביולוגיים, הסוציולוגיים, הפסיכולוגים ואחרים, טוענים החוקרים הפרטיים כי "הכל אפשרי" וכי "אין עשן בלי אש". הניסיון המצטבר מוכיח כי הבוגדים נמנים על כל הסוגים ועם כל שכבות הציבור, וכי הפרמטר העיקרי המצביע על בן זוג בוגד הינו עצם החשד. לראיה – ברוב המקרים בהם מזמין בן הזוג חקירה על בן זוגו, אכן מתגלית בגידה, או הסתרת מידע מסוג שהוא. החוקרים גילו כי ברוב המקרים המידע המצביע על בן הזוג הבוגד נמצא אצל בן הזוג החושד, אולם מסיבות שונות הוא מעדיף לעצום את עיניו, ולא לרכז את כל הנתונים למערכת אחת שנותנת את התשובה. ברוב המקרים, החוקר, שעוקב אחר בן הזוג, יודע מראש את התוצאה מהתיאורים שנמסרו לו, והוא מבצע את המעקב אך ורק כדי להשיג את ההוכחה. לדעת החוקרים הפרטיים, ישנם סימנים מקדימים מסוימים המנבאים בגידה. כאשר סימנים אלה מצטרפים יחדיו, הסיכויים שבן הזוג אינו בוגד אינם גבוהים משמעותית מהסיכויים שלך לזכות בפרס הראשון בהגרלת הלוטו, למרות שלא רכשת כלל כרטיס הגרלה. הידע בדבר סימנים מקדימים אלה, נאסף במשך שנים רבות על ידי חוקרים פרטיים רבים ברחבי העולם, והוא עובד בישראל לשאלון המתאים לתנאי החברה בארץ, במגמה לתת לך תמונה על גודל הסיכוי שבן זוגך בוגד בך.

בטרם תיגשי למלא שאלון זה, עלייך לדעת כי רבות אינן מפיקות את מלוא התועלת משאלון זה, כיוון שאין הן ממלאות את התשובות על פי מה שהן יודעות, אלא על פי מה שהן רוצות שיהיה. זה המשך צפוי למדיניות בת היענה של התעלמות מדברים גלויים. אנו מקווים שאת שייכת לאלה המהלכים בעיניים פקוחות, כיוון שמדיניות בת היענה תוצאתה גרועה ביותר- האמת המרה תופיע, ותפתיע אותך במצב בו כבר לא תוכלי לעשות הרבה כנגדה…

אם תשיבי בצורה אמיתית לשאלות, תוכלי לחסוך, לא פעם, את שלב הבילוש, ולגשת ישר לעורך דין שיסייע לך להתמודד עם הבעיה. לחילופין, תוכלי לפנות לפסיכולוג שילמד אותך כיצד לקבל את בגידת בן זוגך ללא רגשי עוינות, או למומחה לסטטיסטיקה שיסביר לך שהשאלון אינו מושלם, ולמרות הסימנים הברורים, ייתכן שבן זוגך אינו בוגד בך, או שבגידתו בך היא כל כולה משל ומקסם שווא.

השאלון, המופיע בהמשך, מתייחס למרבית הנושאים והסימנים האופייניים לבן זוג בוגד. הוא כולל שאלות ממוספרות. חלקן, לכאורה, אינן קשורות לנושא, אולם המידע המתקבל משילובן, עוזר להבנת התמונה הכוללת לגבי בן זוגך. עלייך לקרוא כל שאלה בתשומת לב מלאה ולהחליט אם השאלה נכונה או לא ביחס לבן זוגך. את תשובותיך סמני בדפי השאלון. אם השאלה נכונה או לרוב נכונה לגבי בן זוגך, הקיפי בעיגול את הניקוד המצוי בעמודה "כן" משמאל לשאלה. אם השאלה, לא נכונה או בדרך כלל לא נכונה לגבי בן זוגך, סמני בטור האמצעי – טור ה"לא" עיגול קטן או (3 ) על מנת להיות בטוחה שלא דילגת על השאלה. אם אינך יודעת את התשובה הקיפי את הניקוד המצוי בעמודה "לא ידוע" משמאל לשאלה. אל תשאירי משפטים ללא תשובה ברורה של "כן" או "לא" אם את יכולה להימנע מכך. עצם העובדה שאינך יודעת את התשובות לחלק מהשאלות מצביעה על בעיה, שכן את אמורה להכיר את בן זוגך והרגליו, לפחות ברמה המאפשרת לענות על רובן המכריע של השאלות. השתדלי להשיב בכנות, שכן אין טעם לרמות את עצמך.

בסיום כל פרק (למשל, בית) סכמי את המספרים המופיעים במשבצת התשובות עליהן ענית "כן", או "לא ידוע" ורשמי את התוצאה במקום המתאים. שאלות עליהן ענית "לא", נשארות ללא ניקוד.

דילוג לתוכן