גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

תהליך גירושין של אנשי צבא

אף אחד לא אוהב להיות במרכזו של תהליך גירושין, גם אם הוא מתבצע ברוח טובה ומתוך כוונה משותפת של שני הצדדים לשמור על אווירה טובה וסיום נעים. ישנם דברים רבים שצריך לברר ולחלוק. כאשר עניינים כספיים וכלכליים עומדים על הפרק קשה מאד להישאר אובייקטיביים. מהר מאד השיחות הטובות והקולחות עלולות להיגרר לטונים פחות נעימים ואף לאיומים או הצבת תנאים. העניין נהיה בעייתי אפילו יותר כאשר מדובר על תהליך גירושין של אנשי צבא.

מדוע מדובר בתהליך בעייתי?

אנשים אשר משרתים בצבא קבע, הצבא מהווה עבורם בעצם גם מקום עבודה וגם מסגרת שממנה הם מקבלים מגוון של שירותי רווחה וחברה. לכן כאשר אדם המשרת בצבא עומד בפני תהליך גירושין מומלץ שאת התהליך ילווה עו"ד צבאי מומחה בדיני צבא הבקיא הן בשלבים של תהליך גירושין והן בהתמודדות של המערכת הצבאית והאזרחית כחלק מתהליך זה. עורך דין זה יידע לייעץ לשני הצדדים כיצד הכי כדאי לפנות את העניין ואיך לסיים את התהליך בדרך הטובה ביותר עבור כולם.

אם עורך הדין המלווה את התהליך אינו מכיר את המערכת הצבאית ואת התנאים או הזכויות שלהם זכאי איש הצבא, ישנם דברים או פרטים שעלולים להתפספס ותהיינה להם השלכות על שני הצדדים. כאשר מדובר בבני זוג שיש להם ילדים השלכות אלה יכולות לבוא לידי ביטוי בסכומי כסף גדולים שילכו לאיבוד ולכן לא מומלץ לעבור את התהליך בצורה זו, אלא לפנות אל עורך דין צבאי מוסמך לצורך ליווי הצדדים.

איך אפשר למצוא עורך דין צבאי מוסמך?

עורך דין זה יכול להיות עורך דין המשרת בעצמו בצבא קבע, או עורך דין אזרחי אשר יש לו ידע והוא בקיא בתקנות וחוקי הצבא. זה יכול להיות, למשל, עורך דין שזה עתה השתחרר משירות קבע ולכן יש לו את הידע הדרוש כדי לסייע לבני זוג למצות את תהליך הגירושין ולסיים אותו על הצד הטוב ביותר. הוא גם יידע להסביר מה קורה לאחר סיום התהליך מכל הבחינות לשני הצדדים.

שאל את עורכי הדין שאתה מקבל מידע על הפניות מלקוחות העבר. כל עורך דין טוב יהיה יותר מוכן להיענות לבקשה זו, כפי שהם בטוחים שהם עושים את עבודתם היטב. השתמש ברשימה שהם נותנים לך לראות כמה טובים הם לענות על צרכי הלקוחות שלהם.

עצה טובה שיש לזכור כאשר מחפשים לשכור עורך דין הוא לוודא שתמצא עורך דין שיש לו את הניסיון הדרוש שאתה מחפש. אם אתה הולך לבית משפט בקרוב למקרה פלילי, זה לא הגיוני להביא עורך דין גירושין, כשאתה צריך עורך דין צבאי.

לא משנה איזה סוג של עורך דין אתה מחפש, אתה יכול בקלות למצוא את האדם נכון אם יש לך את המידע הנכון. מציאת עורך דין צבאי טוב מהווה אתגר עבור אנשים רבים, אבל זה בגלל שהם חסרים את הידע הנכון.

דילוג לתוכן