גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

עצות ממנוסה בהליכי גירושין

רבים, שעברו אי פעם הליכי גירושין, רואים עצמם מומחים מוסמכים לענייני גירושין, ונוטים לחלק עצות בנושאי גירושים לכל מי שמוכן לשמוע – החל מאיך לבחור עורך דין גירושין, כיצד מגבשים אסטרטגית גירושין מנצחת, איך מתבצעת חלוקת רכוש, וכלה בניבוי תוצאות גירושין, או בידי מי תוותר משמורת הילדים. זו אינה תופעה ייחודית לעניין גירושין – בישראל, כל מי שעבר ניתוח לב פתוח נהיה מומחה למחלות לב, חרף העובדה שישן שינה עמוקה כל עת הניתוח….

לייעוץ גירושין מיידי 24/7

או מלא/י פרטיך להלן

בענייני גירושים, מדובר בתופעה מגוחכת ומסוכנת. מי שנחל הצלחה בניהול נבון של הליכי גירושין יהסס לספר לך כיצד ניצח מחשש “עינא בישא”… דווקא מי שהפסיד ישמח לספר לך איזה עורך דין גירושין נפלא הוא שכר ואיזו אסטרטגיות גירושין מנצחות הוא יישם. בשולי הדברים הוא ירמוז לך כי התוצאה המרה בגירושין שלו נבעה אך בשל גורמים חיצונים, שאינם תלויים בו, כמו: “השופט אינו מבין בהליכי גירושין” “השופטת שונאת מתגרשים” הדיינים בבית הדין הרבני אינם מכירים את הוויות העולם ושאר תירוצים מוזרים – זה נשמע בערך כמו “הכלב אכל הכתובה..”

מי שהפסיד בניהול הליכי גירושין ינסה לשכנע אותך שיש בידיו משנה סדורה להצלחה בהליכי גירושין מטעם ברור: הוא מנסה לשכנע את עצמו כי לא טעה בבחירת עורך דין גירושין, או לא התרשל בבחירת עיתוי גירושין אופטימאלי או לא “פספס” אסטרטגית גירושים מנצחת. הרעיון הוא לא להודות, בפני עצמו, כי הכישלון בבית המשפט לענייני משפחה ו/או בבית הדין הרבני הוא באשמתו.

אין בשורות אלו משום ניסיון לשכנע אותך שבעלי ניסיון בהליכי גירושין לא יכולים לתרום לך מידע. הם בהחלט יכולים ליתן לך מידע על תחושותיהם בשלבי גירושין שונים, אך בשום אופן הם לא יכולים להחליף עורך דין גירושין מעולה.

השורה התחתונה היא כי מי שלא הצליח הצלחה יוצאת דופן בהליכי גירושין שניהל עבורו, ספק אם יכול ליתן לך עצה טובה בענייני גירושין. כך או כך, אם לפניך הליכי גירושין, כדאי לך ללמוד את הנושא בעצמך ולסמוך על בעורכי דין גירושין מקצועיים, ולא על עצות של מי שלא הצליח בעצמו להשיג תוצאות גירושין כלבבו.

לקריאה נוספת

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן