גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

גירושין לאחר גירושין

אנשים רבים, שהתגרשו בשנים האחרונות, חווים גירושין שלאחר הגירושין. לא אחת, גירושין שגובשו במהירות, בהסכמה או בגישור, עם הסכם גירושין לא מפורט, די צרכו, גוררים אחריהם שנים רבות של תביעות נוספות והתדיינות נוספת על כל אותם נושאים שלא נסגרו היטב בהסכם גירושין כולל, שמכסה את כל הנושאים שהיו שנויים במחלוקת, או עלולים להיות שנויים במחלוקת בעתיד.

הסכם גירושין טוב אמור לכסות את כל המחלוקות הקיימות והעתידיות בין בני הזוג, ולצפות כל אירוע סביר בחיי הזוג וילדיו עד הגיע הילדים לבגרות. הליכי גירושין מהירים, בין אם בהסכמה ובין אם בדרך של גישור, מטפלים בדרך כלל רק במחלוקות הגלויות, שעולות על שולחן הדיונים, תוך התעלמות ממחלוקות אחרות, העלולות לצוץ בעתיד, וזאת במגמה לפשט הליכי גירושין. העלאת כל המחלוקות על השולחן עלולה להפוך את הפתרון המיידי והידידותי לבלתי אפשרי. יתר על כן, העלאת מצבים שעלולים לצוץ בעתיד תסבך את הסכם הגירושין ותעורר מחלוקות נוספות. כך באים להם לעולם, הסכמי גירושין נכים, וברור מראש כי הסכסוכים האמיתיים יתבררו אך בעתיד, עם הרבה דם, יזע ודמעות.

לייעוץ גירושין מיידי 24/7

או מלא/י פרטיך להלן

בעיות בהסכמי גירושין עלולת לנבוע, כאמור, משני קבוצות גורמים:

  • נושאים חבויים, שהיו קיימים בעת עריכת הסכם הגירושין, אך לא נידונו, כגון: נכסי קריירה, נכסים שהוחבאו על ידי אחד הצדדים, הערכות שווי מוטעות, אי הבנה של הזכויות הקיימות או המגיעות (ראה מאמר "זכויות הסמויות מן העין"), פעולות נסתרות של הכנות להליכי גירושין, שיצרו מצג שווא ועוד כהנה וכהנה גורמים שהיו שם אך לא קיבלו ביטוי בנוסח הסכם הגירושין.
  • נושאים עתידיים, שהצדדים לא חשבו עליהם בעת ניסוח הסכם הגירושין, כגון: מה יקרה עם הילדים אם אחד הצדדים יעביר את מרכז חייו לחו”ל (כיום, בדור ההיי-טק, הדבר מאוד צפוי…), מה יקרה אם צד אחד לא יקיים את הסכם הגירושין, מה יקרה אם צד מסוים יחליט לנקום בצד השני בדרך של המצאת עילות תביעה חדשות לבקרים (הגדלת מזונות, הפחתת מזונות, שינויי משמורת ו/או הסדרי ראייה, בקשה לביטול ההסכם, ומה לא).

המפתח למניעת הליכי גירושין אחרי סיום הליכי גירושין פורמאליים, נעוץ אך בהסכם גירושין קונקלוסיבי, המשקף את כל המחלוקות הקיימות בעת עריכת ההסכם, פותר אותן עד תומן, ואף נותן תשובות למחלוקות עתידיות. יתר על כן, הסכם גירושין טוב קובע “מחיר” של ממש לכל ניסיון להציק לצד השני בעתיד, באמצעות תביעות סרק ומחלוקות מדומות. רק הסכם גירושין מסוג זה יבטיח לך חסינות משפטית מבירור נושאי גירושין מובהקים זמן רב לאחר תום הליכי הגירושין שלך.

הדרך המעשית להגיע להסכם גירושין טוב הינה לקחת את הסכם הגירושין, שבכוונתך לחתום עליו, לבדיקה אצל עו”ד גירושין רציני ומנוסה מטעמך, שיבחן האם הסכם הגירושין מעלה את כל הבעיות הכרוכות בגירושין, האם הפתרונות הם ברורים, פשוטים וישימים, והאם יש בהסכם הגירושין את כל המנגנונים לפתרון סכסוכים שיצוצו בעתיד, או לטפל בהפרות צפויות. רק בדיקה מסוג זה שתעשה בידי עורכי דין המתמחים בגירושין, בעלי ידע ומוניטין, עשויה לתת לך את השקט הנפשי והביטחון שלא להיגרר, שלא בטובתך, להליכי גירושין אחרי הליכי גירושין.

לקריאה נוספת

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן