גירושין ברגישות, בנחישות ובתבונה, תוך הגנה על ילדיך, עסקיך, נכסיך וזכויותיך

האם הוא בוגד

האם הא בוגד? עזריאלנט - עורך דין גירושין

גירושין ובגידות הם נושא חם ומרתק. השאלה האם גירושין הם תוצאה של בגידה או בגידה היא תוצאה של רצון להתגרש, עתיקה כמעט כמו השאלה מה קדם למה – הביצה או התרנגולת.

כאשר שיעור הבגידות בין אנשים נשואים עובר 80% נראה כי מה שמונע שיעורי גירושין דומים הוא אך הקושי בגילוי ולא העובדה שאין קשר בין גירושין לבגידות…

ספר זה נועד לתת למי שמתכנן גירושין כלי רב עצמה להעריך האם הוא יכול להסתמך על בוגדנותו של הצד השני כעילת גירושין מרכזית.

היכולת לזהות בגידה ולהוכיחה בהליכי גירושין השתפרה פלאים בשנים האחרונות. כלי מעקב לווייניים, צילומים ממרחק בצד מעקב אחרי תקשורת מסוגים שונים, תפסו את מקומו של הבלש הזריז, המוגבל ביכולתו להביא עילות גירושין על ידי חוקים נוקשים של שמירה על הפרטיות.

בעולם של פייסבוק ודומיו לא צריך הרבה כדי להבין מהר מאוד מה קורה לבן הזוג, ולפעמים אף לספק ראיות קבילות בהליכי גירושין.

הספר "האם הוא בוגד" נועד ליתן לך מסגרת חשיבתית שתאפשר לך להבין במהירות את המצב לאשורו, ולהכין ראיות קבילות לקראת גירושין.

מאידך, ראוי לזכור כי בגידה של גבר אינה בהכרח עילת גירושין. לפעמים היא אך קריאה אליך שתעזרי לו למנוע גירושין. בכל מקרה הבגידה אומרת שיש בעיה בנישואין ואם זו לא תטופל התוצאה תהיה גירושין.

לא אחת אותה בעיה שהביאה להליכי גירושין בנישואים הראשונים תגרום גירושין גם בנישואין הבאים, אם לא תאותר ולא תטופל- ראוי לזכור כי בגידה היא אך סימפטום ולא עצם הבעיה.

הסקירה נכתבה בידי עו"ד גירושים אברהם עזריאלנט

תוכן עניינים:

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן